ArmenMinAU Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ro ned, Yfireld Jeg spør bare om råd. Faktisk hørtes bamse bra ut. Går for den jeg Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, blomster og sjokolade er jo mye mer personlig... trådstarter: hva gjorde dere første gang dere kom ordentlig godt overens? hva med å finne noe som minner henne om det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Trådstarter sier han liker hun. Men ikke hvordan, ønsker du et forhold eller ser du på hun som bare en venn? Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja, blomster og sjokolade er jo mye mer personlig... trådstarter: hva gjorde dere første gang dere kom ordentlig godt overens? hva med å finne noe som minner henne om det? Sjølplukka blomster er mye mer personlig, og det er heimelaga sjokolade også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men ikke like bra. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Men ikke like bra. Enn brent CD? Det er vel det ! Hadde kjæresten min lagd sjokolade med min forbokstav midt i en hjerteforma sjokolade han hadde laget sjøl, hadde jeg foretrukket det framfor mye annet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En kjæreste og en du nettopp har møtt er veldig forskjellig. Snakker ikke om brent cd. Men jeg syns han burde kjøpe en konfekteske istedenfor å plukke blomster. For meg høres det mer ut som om du er gjerrig eller ikke har hatt tid til å gå i butikken å kjøpe og fant noe på veien til dama. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er skeptisk til hele idéen om å skulle gi henne en gave. Ville ventet med dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er skeptisk til hele idéen om å skulle gi henne en gave. Ville ventet med dette. Litt enig i det. Men skal du bruke litt penger på det kan du kjøpe en billig mp3 spiller og legge inn de sangene du hadde tenkt å legge på cden;) Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er skeptisk til hele idéen om å skulle gi henne en gave. Ville ventet med dette. Litt enig i det. Men skal du bruke litt penger på det kan du kjøpe en billig mp3 spiller og legge inn de sangene du hadde tenkt å legge på cden;) Da ville jeg heller gått for blomster, men det er bare hvis han absolutt må gi henne en gave Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 SUCK UK - Mix Tape USB Stick Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Herreguud jeg er er verken gjerrig eller noe som helst. Bare kom med forslag. Vi er ikke sammen e.l., skal bare møte henne for jeg har prata med henne via tlf en del og møtte henne for omtrent 2 uker sida. Går for søt bamse jeg. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Herrejesus, er det eneste du bryr deg om at det skal koste penger, eller? (Ref. til Yfireld) Jeg fikk én sang av en jeg likte en gang, og ble veldig glad. Hadde jo vært utrolig koselig å få en hel CD. Om musikkesmaken din suger, ja, da er jeg enig i at det er en elendig gave. Blomster personlig og ikke en CD spesiallaget med låter til en person? Hva er galt med dere? (Til trådstarter: Mener ikke at bamse/blomster ikke er hyggelig ) Endret 25. september 2008 av Kristiiin Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke kjøp noe for å legge lista lavt, da kan du lett toppe forje gang med en litt dyrere gave for hver gang ^^ Økonomisk Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ville kanskje vært forsiktig med å kjøpe noe til henne så tidlig... kommer selvfølgelig HELT an på situasjonen. Ta henne med et sted og finn på noe som også venner kan gjøre, da kan du se an situasjonen litt... Tror mange jenter kan bli litt defensive om man kjøper noe til dem før "tiden er inne" Kan du ikke heller sette på låtene når dere er hjemme hos deg..om hun ikke får med låtene hjem har hun en "grunn" til å komme tilbake? Endret 25. september 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke hør på de tullingene! Den fineste gaven jeg kan tenke meg, er en brenne-CD med sanger som utsenderen linker til meg eller selv favoriserer. Er naturligvis ikke så spesielt hvis det bare er "kule" sanger tatt rett fra VG-lista, men er det en personlig grunn til at sangene er der, finnes det få ting mer givende. IMO. Jeg er helt enig med deg! Jeg kan egentlig ikke tenke meg noe finere å få. Selv om det etter min mening kommer an på hvor interessert i musikk hun er. Liker hun Timbaland o.l, styr unna! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tja, vist hun liker deg, sånn som du liker henne må hun da skjønne at du brente cd-en for og være hyggelig, og da være fornyød med det og bli smigret. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke hør på alle 12 åringene som tenker med pappas lommebok, mix-CD høres kjempebra ut. Ga en til ex'en min sjøl tidlig i forholdet, og det slo an som bare rakkern. Velg ut sanger som f.eks; - betyr noe for deg rent personlig - minner deg om henne - du synes er fine - du tror hun vil like Lykke til! Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hva er det for noe svada på Yfrield og meningsfellene?! Dere har tydeligvis null sans for musikk. La meg bare fortelle dere en enkel ting; for en person med over snittet musikkinteresse, er det en skikkelig gull-gave å få uoppdaget musikk! Å få et tips er en ting, men da må man gå til anskaffelse selv. Å få det rett i handa er veldig mye bedre. Eksempel: [Er i en musikksamtale med ei jente] Jeg: Ja, Jack Johnson er skikkelig digg på sene kvelder Hun: Oh, du liker Jack? Har du hørt John Mayer? J: Nei, er han bra? blbalbalblaba.. Så treffes vi senere samme kveld f.eks, og hun har med en CD med 3 Mayer-album som vi setter på i bilen under kjøreturen, og jeg blir frelst. Plutselig er jeg henne evig takknemmelig for å ha tipset meg om slik fantastisk musikk! Og samtidig har hun sørget for at hver gang jeg hører på den nye favorittartisten min, minner det meg om henne. (Historien er fiktiv, men basert på realiteter, bare andre veien) Get the drift? Er en frøken som sender melding til meg hver gang hun hører "brenn alle bruer". Meldinga sier bare "brenn alle bruer<3", og det er fordi hun tenker på meg hver gang hun hører den. Det er langt fra negativt! Kostnad, lommebok, sjokkis eller blomster, det er upersonlig det. Nyoppdagelser innenfor ens musikksmak er en uvurderlig gave, som varer lenge. Veldig mye lenger enn roser. Men, dette går vel ikke an å forklare til mennesker som ikke har en lidenskap for musikk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 mix-CD høres kjempebra ut. Ga en til ex'en min sjøl tidlig i forholdet, og det slo an som bare rakkern. Sikker på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå