ArmenMinAU Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei Skal møte en jente som jeg liker en del, og som jeg møtte først for 2 uker siden. Tenkte kanskje jeg skulle lage en brenne cd til henne siden hun har sagt sånn ca hvordan musikk hun liker. God ide? Kom gjerne med flere forslag. Hun er 17 btw. Takk Lenke til kommentar
indie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan funke, men ikke pakk den inn, bare gi den til henne. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hadde hjulpet om du sa til oss også hva musikk hun liker. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Han spør jo ikke om hva han skal brenne, han spør om det er en god idè å brenne en cd til henne.. Ja, det kan være det.. om hun ikke er antipirat deluxe da, gjør det lovlig Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Nja, lurte kanskje på om det virka litt gjerrig lissm å brenne en cd og at jeg kanskje bare burde kjøpe en? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Mer enig der altså.. kanskje kjøpe en cd til henne, men kanskje er hun slik at hun ikke liker at du bruker penger på henne... dette er en utroooolig fin balansegang Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Brenning er turn-off. Erfaring via kompis. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Klisjé! Dessuten er CD på vei ut blant j17. De fleste bruker for det meste datamaskinen og Mp3-spilleren, eventuelt en Ipod. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis du skal brenne har Elkjøp noen utrolig fete Verbatim CD-R-plater. De ser ut som miniLP-plater. Utrolig kule! Når det er sagt, behøver du ikke å gi henne noe. Er ingen spesiell anledning. Bare chill med jenta og ha det gøy. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En gave til en jente fordi? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Aner ikke tenkte jeg bare kunne ha med noe siden det er litt hyggelig? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva med blomster istedenfor? Du sier du liker henne, eller en konfekteske. Brent CD blir litt for søkt syns jeg. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva med en bamse? Den kan ikke brukes til noe annet enn å klemme og kose med. Men gaven skal jo ikke være noe nyttig, ellers kunne man kjøpt gavekort på Clas Ohlson Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva faen tenker du på? Hadde jeg fått en brent CD av kjæresten min, hadde jeg stappet den langt opp i endetarmen hans. Skjerpings. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 En bamse eller blomster^^ Det fine er at om hun blir forbanna og kaster det etter deg, så gjør det ikke vondt;) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eg må innrømme at det ikkje høyrest ut som den beste idéen. Å brenne CD-er til kvarandre var noko me gjorde for 5-6 år sidan, som enkelte har nevnt går det mest i mp3-spelarar. Dessutan er det litt kjipt gje ein brent CD synest eg. Hensikten og alt det der kan være bra, men det ser ikkje så bra ut. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Brenn CD er nok ikke noen god idé nei. Prøvd å finne noe annet, eller kanskje du ikke trenger å gi noe i det hele tatt . Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Brenn CD er nok ikke noen god idé nei. Prøvd å finne noe annet, eller kanskje du ikke trenger å gi noe i det hele tatt . Det er nok, etter hvordan jeg har oppfatta han kisen her ; best at han ikke gir noe i det hele tatt. Hvem i helvete er så jævla dumme at de tenker på å gi bort en brent plate? Hva annet kunne han komme på å gi denne stakkars jenta? Endret 24. september 2008 av Yfireld Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke hør på de tullingene! Den fineste gaven jeg kan tenke meg, er en brenne-CD med sanger som utsenderen linker til meg eller selv favoriserer. Er naturligvis ikke så spesielt hvis det bare er "kule" sanger tatt rett fra VG-lista, men er det en personlig grunn til at sangene er der, finnes det få ting mer givende. IMO. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke hør på de tullingene! Den fineste gaven jeg kan tenke meg, er en brenne-CD med sanger som utsenderen linker til meg eller selv favoriserer. Er naturligvis ikke så spesielt hvis det bare er "kule" sanger tatt rett fra VG-lista, men er det en personlig grunn til at sangene er der, finnes det få ting mer givende. IMO. Tull. Det er upersonlig og billig. Kjøp heller noen blomster og dyr sjokolade, eller noe anna romantisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå