Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brenne cd, fin gave til jente? Forslag.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg må innrømme at det ikkje høyrest ut som den beste idéen. Å brenne CD-er til kvarandre var noko me gjorde for 5-6 år sidan, som enkelte har nevnt går det mest i mp3-spelarar. Dessutan er det litt kjipt gje ein brent CD synest eg. Hensikten og alt det der kan være bra, men det ser ikkje så bra ut.

Lenke til kommentar
Brenn CD er nok ikke noen god idé nei. Prøvd å finne noe annet, eller kanskje du ikke trenger å gi noe i det hele tatt ;) .

Det er nok, etter hvordan jeg har oppfatta han kisen her ; best at han ikke gir noe i det hele tatt. Hvem i helvete er så jævla dumme at de tenker på å gi bort en brent plate? Hva annet kunne han komme på å gi denne stakkars jenta?

Endret av Yfireld
Lenke til kommentar

Ikke hør på de tullingene! :p

Den fineste gaven jeg kan tenke meg, er en brenne-CD med sanger som utsenderen linker til meg eller selv favoriserer. Er naturligvis ikke så spesielt hvis det bare er "kule" sanger tatt rett fra VG-lista, men er det en personlig grunn til at sangene er der, finnes det få ting mer givende. IMO. :)

Lenke til kommentar
Ikke hør på de tullingene! :p

Den fineste gaven jeg kan tenke meg, er en brenne-CD med sanger som utsenderen linker til meg eller selv favoriserer. Er naturligvis ikke så spesielt hvis det bare er "kule" sanger tatt rett fra VG-lista, men er det en personlig grunn til at sangene er der, finnes det få ting mer givende. IMO. :)

Tull.

Det er upersonlig og billig. Kjøp heller noen blomster og dyr sjokolade, eller noe anna romantisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...