Montag Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette prosjektet syntes jeg fortjener en egen tråd. Gjennom avgjørelser du tar underveis lager du din egen zombiefilm. Snurr film her Filmen (inkl. alle avgjørelsene) er 17 min. lang. Noen her som kom seg levende ut av dette første gangen? NB! Endel sterke scener underveis, så de minste på forumet bør nok holde seg unna. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette var sykt fet, klarte meg helt til det punktet man skal sette møbler fromfor vinduet eller snekre vinduene igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det gikk dårlig gitt. Ble drept ganske fort Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dette var stilig, ikke sett noe lignede før. Fet graffik og stilige menyer Show! Klarte meg forresten ikke så lenge... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg døde etter steg 6. Leave her Utrolig morsomt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Dette spillet er jo alt for tilfeldig, nesten ingen etablerte "Zombie Survival"-regler gjelder jo, og flere av valgene gir de samme underscenene, veldig irriterende naar man först har rotet seg inn i blindvei. F.eks i en scene der du kan velge mellom aa hente ved og det aa flytte möbler. Dette gir samme resultat, men helt andre fölger senere i spillet. Veldig irriterende. Endret 24. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ganske morsom greie. Jeg kom ikke så veldig langt selv. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha så kult! Jeg overlevde faktisk! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Haha så kult! Jeg overlevde faktisk! Grattis. Om du virkelig overlevde på ditt første forsøk har du hatt usannsynlige mengder flaks. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hey, jeg overlevde jo save him > stay here > gather wood > go downstairs > leave her > run for the street Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Greide det =D Men ikke første forsøk akkuratt xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå