Christeven Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Når jeg er ferdig med cd 2 og trykker finish, haket av run game, kommer denne feilmeldingen opp: #Unable to execute file: C:/Warhammer Online - Age of Reckoning/warpatch.exe Create process failed, code 740 Den forespurte operasjonen krever forhøying. Noen som vet hva som er galt? Endret 24. september 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 når jeg allikevel fortsetter og patcher alt inn kommer denne når jeg skal starte: #Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å innstalere programmet på nytt. Jeg har gjort det to ganger nå, samme 2 feilmeldinger. skjønner ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Og du har installert DX9? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 når jeg allikevel fortsetter og patcher alt inn kommer denne når jeg skal starte: #Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å innstalere programmet på nytt. Jeg har gjort det to ganger nå, samme 2 feilmeldinger. skjønner ikke hva som er galt. Den fikk jeg og i min XP, du må instalere ny dx9 Legger med en link til siste versjon: DirectX 9.0c August Full Happy gaming Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) takk for hjelpen, men lastet den ned fikk samme problem. må jeg slette dx 10 først? og deretter laste ned spillet på nytt? Endret 24. september 2008 av Christeven Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Altså, hvis du bruker vista, noe det ser ut som du gjør; "Den forespurte operasjonen krever forhøying." betyr at du må kjøre innstallasjonen som administrator. Prøv å gjøre det når du reinstallerer, så tipper jeg at det funker fint. Norsk vista forøvrig, ugh "Create Process failed; code 740. The requested operation requires elevation." google det hvis du trenger mer info. Endret 24. september 2008 av TheScorp Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 ok, takker skal prøve det. har vista ja. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 "Den forespurte operasjonen krever forhøying." betyr at du må kjøre innstallasjonen som administrator. Prøv å gjøre det når du reinstallerer, så tipper jeg at det funker fint. hvordan gjør jeg det i vista? er helt ny på vista. søkte det opp men fant ikke mye nyttig desverre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Høyreklikk på executable-filen - regner med den heter setup.exe eller tilsvarende - som ligger på DVD-en, velg Kjør som administrator, og start installasjonen på den måten. Er et lite sånn skjold ved siden av valget for å kjøre som administrator. Dette krever naturlig nok at brukerkontoen din i Vista har administratorrettigheter. Må for øvrig gjøre det samme når du skal patche. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sånn ser det ut. Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg installerte spillet igår og fikk problemer etter pathcing. Spillet ville ikke starte da jeg trykket "play". Fikk opp en melding i Vista som sa at programmet ikke kunne startes. Etter mye om og men med drivere osv, så kjørte jeg DirectX install fra selve Warhammer online cd'n. Er på høyreside av menyene. Etter dette funknet alt perfekt! Så installer DirectX drivere fra selve spill cd'n!!! TT Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) jeg prøvde det, trykker på den, der det står directX, men det skjer ingenting når jeg gjør det. men prøver å instalere som administrator nå, håper det funker btw, fra hvilken cd instalerte du dirextX på? hvilke cd var i cd rommet, 1 eller 2? Endret 24. september 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det var fra cd 1 Jeg bare trykket på den Directx knappen og den startet installering. Det skal sies at jeg har en ganske fresh reinstall av Vista, så det kan være det som var tilfellet for mine problemer. At mine drivere ikke var up to date. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 ved å kjøre som administrator fjernet den første feilmeldingen ja, men den andre kommer enda. Selv om jeg har lastet ned dx9, kan det ha noe med plasseringen å gjøre? eller noe med at jeg også har dx10 (må den fjernes?) #Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å innstalere programmet på nytt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dersom du kjører Vista, skal du vel ha DX10. Sjekk C:/Windows/System32 og se om du finner nevnte d3dx9_34.dll (mulig du må velge å vise skjulte mapper eller noe). Hvis den er der, er det Warhammer som roter - hvis den ikke er der, finn nyeste revisjon av DX10 og installer. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ser ut til at det var det jeg måtte ja, dx10. Tusen takk til alle som hjalp til setter pris på det, skal bli gøy å prøve spillet nå etter så mye styr. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 har samme problemet selv, men jeg gikk in på microsoft.com og prøvde å finne nyeste DX10 release, men fant den ikke, har prøvd å presse install Direct X i fra WAR CE plata, men ingen ting skjer for meg heller. har vista. Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det kan være skjermkort som ikke duger eller mengden ram du har. Det må minst være 1GB RAM helst myyye mer også må skjermkortet støtte Pixel Shader 2.0 eller noe tror jeg Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 har samme problemet selv, men jeg gikk in på microsoft.com og prøvde å finne nyeste DX10 release, men fant den ikke, har prøvd å presse install Direct X i fra WAR CE plata, men ingen ting skjer for meg heller. har vista. jeg brukte denne: http://www.gamesforwindows.com/en-US/about...irectx10-a.aspx til venstre for logoen der det står Download the latest DirectX Lenke til kommentar
arlion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 fant den fram på Microsoft til slutt hehe, og alt funket perfekt etter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå