Gå til innhold

Warhammer Online: innstalerings problem med war, dx9 problem

Anbefalte innlegg

Når jeg er ferdig med cd 2 og trykker finish, haket av run game, kommer denne feilmeldingen opp:

#Unable to execute file:

C:/Warhammer Online - Age of Reckoning/warpatch.exe

Create process failed, code 740

Den forespurte operasjonen krever forhøying.

Noen som vet hva som er galt?

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg allikevel fortsetter og patcher alt inn kommer denne når jeg skal starte:

#Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å innstalere programmet på nytt.

Jeg har gjort det to ganger nå, samme 2 feilmeldinger. skjønner ikke hva som er galt.

Lenke til kommentar
når jeg allikevel fortsetter og patcher alt inn kommer denne når jeg skal starte:

#Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å innstalere programmet på nytt.

Jeg har gjort det to ganger nå, samme 2 feilmeldinger. skjønner ikke hva som er galt.

Den fikk jeg og i min XP, du må instalere ny dx9

Legger med en link til siste versjon:

DirectX 9.0c August Full

Happy gaming

Lenke til kommentar

Altså, hvis du bruker vista, noe det ser ut som du gjør;

"Den forespurte operasjonen krever forhøying." betyr at du må kjøre innstallasjonen som administrator. Prøv å gjøre det når du reinstallerer, så tipper jeg at det funker fint.

Norsk vista forøvrig, ugh :(

"Create Process failed; code 740. The requested operation requires elevation." google det hvis du trenger mer info.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Høyreklikk på executable-filen - regner med den heter setup.exe eller tilsvarende - som ligger på DVD-en, velg Kjør som administrator, og start installasjonen på den måten. Er et lite sånn skjold ved siden av valget for å kjøre som administrator. Dette krever naturlig nok at brukerkontoen din i Vista har administratorrettigheter.

Må for øvrig gjøre det samme når du skal patche.

Lenke til kommentar

Jeg installerte spillet igår og fikk problemer etter pathcing.

Spillet ville ikke starte da jeg trykket "play".

Fikk opp en melding i Vista som sa at programmet ikke kunne startes.

Etter mye om og men med drivere osv, så kjørte jeg DirectX install fra selve Warhammer online cd'n. Er på høyreside av menyene.

Etter dette funknet alt perfekt!

Så installer DirectX drivere fra selve spill cd'n!!!

TT

Lenke til kommentar

jeg prøvde det, trykker på den, der det står directX, men det skjer ingenting når jeg gjør det. men prøver å instalere som administrator nå, håper det funker :)

btw, fra hvilken cd instalerte du dirextX på? hvilke cd var i cd rommet, 1 eller 2?

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

ved å kjøre som administrator fjernet den første feilmeldingen ja, men den andre kommer enda. Selv om jeg har lastet ned dx9, kan det ha noe med plasseringen å gjøre? eller noe med at jeg også har dx10 (må den fjernes?)

Lenke til kommentar

Dersom du kjører Vista, skal du vel ha DX10. Sjekk C:/Windows/System32 og se om du finner nevnte d3dx9_34.dll (mulig du må velge å vise skjulte mapper eller noe).

Hvis den er der, er det Warhammer som roter - hvis den ikke er der, finn nyeste revisjon av DX10 og installer.

Lenke til kommentar
har samme problemet selv, men jeg gikk in på microsoft.com og prøvde å finne nyeste DX10 release, men fant den ikke, har prøvd å presse install Direct X i fra WAR CE plata, men ingen ting skjer for meg heller.

har vista.

jeg brukte denne: http://www.gamesforwindows.com/en-US/about...irectx10-a.aspx

til venstre for logoen der det står Download the latest DirectX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...