pisila Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei Jeg har brukt AVG en stund, men skiftet til et annet virusprogram etterhvert. Nå har jeg ikke fått fjernet AVG fullstendig, det er en liten bit som står igjen og som nekter å la seg fjerne. Hvordan løser jeg dette? Det står noe slikt som at "AVG kernel couldn't be opened". Må jeg installere AVG på nytt og så fjerne det igjen? Kommer ikke AVG da til å låse maskinen fordi jeg allerede har Avast innstallert? mvh pisila Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Avinstaller avast først - reboot etter dette. Så legger du inn samme AVG versjon - rebooter - og avinstallerer AVG etterfulgt av ny reboot. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Du kan godt poste en logg,så får kan vi ta det manuelt. Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" Post HijackThis.txt Endret 24. september 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå