Capiche Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, jeg lurer på når siste frist for oppkjøring er! Er det sånn at man ikke kan ta oppkjøring etter høstferien? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Er jo ikke oppkjøring på moped, er kun å fullføre kurset så ta teoriprøve hos biltilsynet Edit: Å jeg regner med at det ikke er noen begrensning på når du kan ta prøva Endret 23. september 2008 av daruu Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Ikke? Jeg mener at du kjører i trafikk? Disse lange rekkene med scootere? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er ikke oppkjøring, det er bare noe du gjennomfører, altså det er en del av opplæringen. Men denne kan det nok være at du ikke kan ta etter høstferien Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg tok kjøringen min etter høstferien. Eneste det var litt kaldt=p Du må nesten spørre kjøreskolen hvor lenge de holder på, men det burde jo være mulig helt til gradestokken nærmer seg 0. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tok de siste kjøretimene høsten 2005. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jeg driver selv å kjører i disse dager, vet ikke om det er siste frist el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå