aprilia-rs Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hei jeg har en motorhispania RX som jeg har tatt ut plomberingen i eksosen og tatt på powerfilter men jeg lurer på hvilken dyse jeg skal bruke. men en ting til jeg kjøpte mopeden med motorbank og holder på å reparere det nå. noen som vet hva det kan skyldes eller, gjør det litt lettere for meg hvis jeg vet hvor det kommer fra. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er desverre ikke lov å diskutere trim her. Med mindre du kjører på bane da. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) hei jeg har en motorhispania RX som jeg har tatt ut plomberingen i eksosen og tatt på powerfilter men jeg lurer på hvilken dyse jeg skal bruke. men en ting til jeg kjøpte mopeden med motorbank og holder på å reparere det nå. noen som vet hva det kan skyldes eller, gjør det litt lettere for meg hvis jeg vet hvor det kommer fra. Er det rådebank du tenker på? Er ikke sikker på om det var 10 eller 15% dysestørrelse opp, det kan vel daruu eller noen andre med mer peiling svare på Endret 24. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 "Nei se der har vi den nyeste moderatoren på MC-delen av forumet! " ------------------------------------ Er faktisk noen som liker at det er "orden i sakene" her på forumet,så den kommentaren var unødvendig. Tråden er rapportert. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hurra for moralpolitiet! trådstarter; spør heller på MP Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 du skal opp 10% fra orginal størrelse, me ndet varierer fra sykkel til sykkel, du kan ikke være 100% sikker før du har kjørt med litt forskjellige dyser Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er ikke lov å trimme moped i Norge, derfor stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg