Gå til innhold

Hardware.no: Artikler rundt OS.

Anbefalte innlegg

Hvor blir det av de gode OS-relaterte nyhetene? Savner både Linux, Apple og MS stoff på siden deres.

Så at det var en artikell om at "Windows 7 får bedre kalkulator ", det må vel være mer intressante ting og skrive om enn det? Det var vel nesten en bi-nyhet som kunne vært slengt med en artikell om Windows 7?

Synes en oppfølging av ting som skjern i markedet rundt Linux og åpenkildekode, Apple og MS burde fått noe mer oppmerksomhet, og vet ikke om det er mulig, men tre nyhetsartikler som konstant blir oppdatert i blog-form øverst på siden deres hadde vært genialt ... slik jeg ser det for meg i hodet mitt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor blir det av de gode OS-relaterte nyhetene? Savner både Linux, Apple og MS stoff på siden deres.

Så at det var en artikell om at "Windows 7 får bedre kalkulator ", det må vel være mer intressante ting og skrive om enn det? Det var vel nesten en bi-nyhet som kunne vært slengt med en artikell om Windows 7?

Synes en oppfølging av ting som skjern i markedet rundt Linux og åpenkildekode, Apple og MS burde fått noe mer oppmerksomhet, og vet ikke om det er mulig, men tre nyhetsartikler som konstant blir oppdatert i blog-form øverst på siden deres hadde vært genialt ... slik jeg ser det for meg i hodet mitt :p

Hepp!

Vi har vært litt slappe på Linux-fronten i det siste, men det er noe vi håper skal bedre seg om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Nå kan jeg ikke snakke for computerworld, men nettsider som digi og itavisen synes jeg har lite fokus på hva sakene dreier seg om, kanskje i mindre grad digi enn ITavisen, men de er søstersider og linker nyheter til hverandre og er absolut ikke fan av ITavisen. HW har noe agurknytt de også, men holder i det minste mer fokus.

Takk for tipset, skal sjekke ut Computerworld.

EDIT: Digi fortjener kanskje ikke den krasse kritikken så jeg tar det tilbake ...

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Nå nevnte jeg ikke itavisen, som jeg syns suger innenfor seriøs journalistikk. Men jeg syns digi faktisk er veldig gode på trender, intervjuer og lign. Hw sine artikler har jeg ikke så mye godt å si, føler at fleste som skriver artikler her er pubertale guttunger som ikke har erfaringen, utdanningen som kreves for å skrive skikkelige kvalitetsartikler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...