Gå til innhold

3. parts headset til nokia!? 2.5mm jack :(

Alte-to

Anbefalte innlegg

hei.

Var litt "uheldig" med valget av siste nokia'en jeg kjøpte meg. En E66.

det jeg ikke tenkte på, var at den mest sansynlig ikke støtter noen form for handsfree med Start/stop, volum og next/prev. track etc... og 3.5mm jack.

OG nokia har jo ikke noe serlig bra kvalitet på lyd i de fleste head-settene sine :(

Så, er det noen som vet av noe merke/produsent av skikkelige propper for og ha i øra som passer f.eks. 2.5mm jack etc!??

TA

Endret av Alte-to
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får jo convertere flere steder da, blant annet på biltema og clas ohlson

Da kan du bruke ett headset som du har :)

edit:

Her har du en adapter jeg vil tro passer(selv om den ikke er nevnt til akkurat den mobiltypen) http://www.teleboden.no/product_info.php?m...roducts_id=5102

Den samme adapteren har de hos mytrendyphone, bare at den koster 32 kr der :)http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-aud...ter-10253p.html

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Joda, det finnes det, også i orginalt :)Nokia AD-44

Musikk-headsettene HS-44 +AD-44 – Lyd, komfort og kontroll

hs-44_ad-44_312x312.jpg

Headsettene HS-44 og AD-44 er et godt valg hvis du ønsker komfort, kontroll og fantastisk lydkvalitet – for de aller beste lytteopplevelsene.

Velg mellom tre forskjellige ørepluggstørrelser slik at du får den som passer best for deg.

Lytt til musikk på alle typer hodetelefoner med 3,5 mm stereokontakt.

Kontroller musikken og anropene eksternt.

Prisen ligger på ca 200 kr

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, det er hovedsaklig musikk tastene som ikke vil virke, men brukes som et "vanlig" headset.

6300 er ingen musikk telefon, og Nokia har ikke laget noen spesielt gode løsninger som passe til denne modellen.

HS-47 (som også følger med 6300) er dessverre elendige.

Kan nevne at man kan skippe til neste sang ved og trykke på "svare" knappen på headsettet da.

hs-47_ad-53_150x150.jpg

Ellers kan du jo velge trådøst med 3,5mm jack?

bh-500_150x150.jpg

Men lyden blir bedre med ledning :)

Lenke til kommentar

Ja, dei som følgde med var rimleg crap (og beskyttelsen på den eine datt av etter tre dagers bruk.) Tenkte eg skulle ha noko med hakket betre lyd, og helst ha skip-track funksjonaliteten siden det er rimlig knotete å rote nedi lomma kvar gong ein vil skippe ein sang. Play/pause og slikt er mindre viktig. Men viss HS-44 +AD-44 funker til dette, så går eg sikkert for den. Trådlaus orkar eg ikkje grunna lydkvalitet og batteribruk.

Endret av sjukheit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...