hifgad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 vel, når jeg ser på "norsk underholdning" flommer det av lattermaskiner.. er det noen som vet om det går an å laste ned noen lattermaskiner? Det hadde vært litt kult å hatt med i en FLASH FILM ... Plz gi meg hjelp!! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for Det er nettopp det som er "kult".. å ha med slike tafatte lattere i en flashfilm etc kan bli bra.. f.eks. i DENNE Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for Og vet du hvorfor de har fake latter på friends? ikke? da skal jeg fortelle det: Fordi at publikum ler i 8-9 sekunder, derfor fader de ned latteren dems til 3 sec elns. ville høres litt dumt ut med 9 sekunders latter på tv liksom... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for Og vet du hvorfor de har fake latter på friends? ikke? da skal jeg fortelle det: Fordi at publikum ler i 8-9 sekunder, derfor fader de ned latteren dems til 3 sec elns. ville høres litt dumt ut med 9 sekunders latter på tv liksom... 100% riktig. sett på "Bak kulissene" osv og der ser du folk som jobber kun med det Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvordan får de til det da? Når skuespillerne sier noe skikkelig morsomt, så hender det at de må ta en liten pause før de begynner på igjen. Hvis publikum ler i 8-9 sek, så ville det hindret skuespillerne i å spille videre før det ble stilt! men men Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 syns den latteren er så falsk og dårlig. de har den på Friends. det syns jeg de kunne spart seg for Og vet du hvorfor de har fake latter på friends? ikke? da skal jeg fortelle det: Fordi at publikum ler i 8-9 sekunder, derfor fader de ned latteren dems til 3 sec elns. ville høres litt dumt ut med 9 sekunders latter på tv liksom... De har jo ikke publikum under innspillinga av friends da. De bruker jo mange timer med prøving og feiling før en episode er ferdig Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vel, ifølge bak kulissene som ble nevnt tidligere, så spilte de inn showet med publikum, men de har selvsagt øvd i mange timer på forhånd Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vel, ifølge bak kulissene som ble nevnt tidligere, så spilte de inn showet med publikum, men de har selvsagt øvd i mange timer på forhånd Jeg tror jeg leste et sted at de har sluttet å spille inn serien med publikum. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 sånn hadde vært kult å sette inn på mine sanger. skal snart gi ut cd Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det finnes sikkert programmer til pcen som kan ha sånne lyder. Fruty Loops eller noen sånne tromme/rytme program burde det vel være mulig å finne sånne lyder til.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 sånn hadde vært kult å sette inn på mine sanger. skal snart gi ut cd Si fra når, jeg må rekke å kjøpe meg hørselvern først Har du noen endring i de andre sangene eller? Tatt den første sangen i litt andre tonearter? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å le så mye på komiseriene som vises på TV. Noen ganger smiler jeg litt, og noen ytterst få ganger begynner jeg å le høyt. Ikke fordi at jeg synes programmet er kjedelig, men jeg har ikke møtt på noen som ler halvparten så mye som det man hører i komiserier. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 sånn hadde vært kult å sette inn på mine sanger. skal snart gi ut cd Si fra når, jeg må rekke å kjøpe meg hørselvern først Har du noen endring i de andre sangene eller? Tatt den første sangen i litt andre tonearter? LOL! neida eg lager ikke musikk lenger. Den der lagde eg for ca 2år siden eller noe da eg skulle skjekke ut kor enkelt det er. Har prøvd å lage noen hip hop beats men der er langt vanskeligere en techno. Har gitt opp nå Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har gitt opp nå /me spretter champangen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har gitt opp nå /me spretter champangen Lol jaja øving gjør mester men eg har ikke tolmodighet.... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 men eg har ikke tolmodighet.... Vi er ikke så ulike jeg og du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå