Gå til innhold

Hvilket hovedkort er aller best?? (prisen er ikke så viktig)

[ergo]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Du skal ha eit stabilt kort som ser stili ut.. eg kan anbefale det Abit AT7 MAX2

Sjølv om det ikkje er av det nyeste kortet, så har det nesten ALT du vil trenge.. 2seriall ATA portar, 4 ATA, IEE1394, 6eller8 usb utganger + noen ekstra på kortet, optisk fiber inngang, 10/100 nettverk, KONGE lydkort...

Er super stabilt kort som er er VELDIG fornøyd med. GO ABIT and AMD :woot:

Lenke til kommentar

Hvis prisen ikke teller så er vel noe ala disse blant de mest stabile :-)

Asus PR-DLS Hovedkort for mPGA/Xeon P4

ServerWorks GCLE, Ultra160, E-ATX, DDR

Men jeg tviler sterkt på at det er mer enn en håndfull privatpersoner som har bruk for så høy stabilitet

Lenke til kommentar
"]Jeg har ikke planer om å overklokke, vil ha et kort som er stabilt, har omtrent alt med god støtte og et pluss er at det ser littt stilig ut for jeg skal seff ha vindu i kassa...! :D:D

Abit IT7-MAX2 v.2 har "alt" bortsett fra seriell/parallellporter (det har seff USB :wink: ), det er svart, pluss at 225mhz fsb er klart på det.

Ellers er jo BH7 et bra kort.

Enten A7N8X eller Epox 8RGA+ til AMD (8RDA+ har ikke VDD instillinger i bios) kan jo kjøpe 8RDA+ hvis du liker å overklokke + modde.

Lenke til kommentar
"]Hallo!! de korta koster 6000.. jeg sa at det ikke var såå viktig med penger, men jeg har ikke en mill på boka heller da.. har du noen andre forslag under 2000kr..

mvh: Erlend

Og jeg som var på nippet til å foreslå et par stykker til 8000+... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...