nesgivdul Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bestilte ny PC over nettet fra Elkjøp, som jeg fikk tilsendt i posten for litt over ei uke siden. Det er en Fujitsu Siemens AMILPA3553E01, som jeg fra første stund har hatt problemer med å starte. Dette er et problem som oppstår ofte, men ikke hver gang jeg starter den. Når jeg trykker på startknappen hører jeg at maskina starter, men skjermen forblir svart. Indikatoren for at PC'n er påslått lyser, og jeg kan etter en stund høre at vifta jobber et kort øyeblikk. Ingenting skjer. Jeg må slå av maskina med på/av knappen, og starte den på nytt. Etter 2-3 forsøk starter den som normalt, og alt fungerer deretter uten problemer, men det samme problemet kommer også av og til når jeg starter maskina fra hvilemodus, skjermen forblir mørk. Som sagt skjer ikke dette hver gang, andre ganger starter den som normalt første gang jeg trykker på startknappen. Noen som har en ide om hva som kan være galt? Det skal forøvrig sies at jeg har null peiling på data. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vet ikke om svaret mitt er relatert til ditt problem. Men en Fujitsu Siemens Amilo L7300, som jeg hadde her i huset, nektet også å starte. Løsningen var å skru ut harddisken som på denne modellen sitter bak et deksel på fremsiden. Trakk HD-en ut og inn. Deretter var alt i skjønneste orden i noen dager/uker. Jeg har ikke hatt pc-en på service på grunn av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå