bjornast Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Lekte meg litt med vann, konditorfarger og sjampisglass i dag, og synes dette ble mitt mest dekorative bilde. Glassene er fra en sekspakning fra Living med håndblåste glass i forskjellige former. Underlaget er en skjenk i hvit høyglans fra IKEA, og bakgrunnen er rett og slett hvite gardiner. Edit: Jeg har et bilde der hele glassene reflekteres på en veldig fin måte, men problemet er at gardinene ikke er helt hvite. De har en tynn stripe i seg som kom fryktelig godt frem i det bildet, og hele bildet har et stygt gråskjær over seg som jeg ikke klarer å fjerne. Det går å viske rundt glassene og klone på bordet, men glassene blir allikevel fryktelig stygge. Det blir bedre når jeg overeksponerer kraftig, men da blir ikke helheten fin. Det eneste bildet jeg fikk som har refleksjoner av hele glassene har dessverre ikke like fin refleksjon. Det har noe med hvor sterkt sola skinte da jeg tok bildene tror jeg. Sterkt lys = sterke refleksjoner, men tydeligere strek i gardina. Uansett, her er iallefall det bildet hvor gardinstripa ikke vises samt et bilde med mere luft over glassene: Endret 23. september 2008 av bjornast Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Veldig pent. Hadde likt å sett refleksjonene vise hele glassene + litt mer luft på toppen Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Velig kreativt! minner meg om godteri . Har ikke helt bestemt meg for om jeg heller hadde likt glassene midstillt. Og som sn0dig sier her, så er det litt lite luft over det gule glasset. Refleksjonen synes jeg er fin Godt jobba! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Edit: Første ble bare en full quote. Synes bildet med hele refleksjonen av glassene er det mest gjennomførte. Det kunne like gjerne hengt i plakatavdelingen på Ikea som her i BK. Det siste tror jeg du skal eksperimentere litt med plasseringen av glassene, mengden veske i dem og nivåforskjeller / innretting av nivåene i glassene, kanskje, for å perfeksjonere. Kategorien er ikke helt min kopp te, men jeg er imponert. Endret 24. september 2008 av kaian Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Tillater meg en liten bump her. I og med at det bare er tre svar, blir dette kjedelig? Eller er det faktisk så bra at ingen har noe å komme med? Jeg må ærlig innrømme jeg ikke tror på det siste, og heller ikke på det første. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fint, kunstnerisk bilde..vet ikke hvor mye etterbehandling du har gjort, men det var skikkelig flott komponert, speilingen var en fin effekt. (Off topic: sitter og tagger bilder i en ny Organizer og lurer litt på hva slags tag en skal gi f.eks slike bilder der man har prøvd å få frem noe kunstnerisk? Hadde et eksempel med noe rust-maskineri jeg har tatt bilde av, vet ikke hva man skal tagge det, forslag? Slik at det blir lett å søke på) RandiA Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Rett og slett imponert! Veldig stilige bilder, kunne sett dem i en reklamekatalog eller noe:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå