TheParlourStrode Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har lett og lett etter noen passende gulvhøyttalere til min lille hybel i en god stund nå, men har måttet krype til korset og velge rimeligere stativhøyttalere isteden, da hverken penger eller størrelsen på rommet strakk til. Sjekket hva hifiklubben hadde å tilby av dette, og da jeg lenge har hatt lyst på B&W, er det nå disse jeg skal ut å handle ved månedsskiftet sep/okt. Men ettersom jeg solgte hele mitt gamle anlegg da jeg flytta - for øvrig ett par CV E-712 og en NAD C320BEE - mangler jeg dermed forsterker og cd-spiller. (Brukte en crappy dvdspiller som lydkilde tidligere). Hører fortrinnsvis på rock og metal, eksempelvis Metallica, Maiden, Opeth, Dire Straits, Mastodon o.l. Hva vil dere foreslå når det gjelder forsterker og lydkilde? Om dere har noen erfaringer med 685, vil jeg gjerne høre deres synspunkt på dem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Lyd og bildet hadde gode erfaringer med DM685 og Rotel RA05. Testen kan du lese her der er det også flere som nevner andre forsterkere også. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Lyd og bildet hadde gode erfaringer med DM685 og Rotel RA05.Testen kan du lese her der er det også flere som nevner andre forsterkere også. Takk skal du ha! Det var meget nyttig, nå har jeg noe å gå etter Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hva med denne? Vil den være sterk nok til å dra dem? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja det tror jeg, men da ville jeg lagt på de 100-lappene det koster ekstra å kjøpt 640A v.2. Hvis du bor ett sted som har hifiklubben i nærheten så ville jeg dratt dit og spurt om en prøvelytt. Det bør ikke være noe problem. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ja det tror jeg, men da ville jeg lagt på de 100-lappene det koster ekstra å kjøpt 640A v.2.Hvis du bor ett sted som har hifiklubben i nærheten så ville jeg dratt dit og spurt om en prøvelytt. Det bør ikke være noe problem. Ja jeg vurderte 640, men fant en 540 på qxl. Men det er en eldre versjon med mindre watt.. Har hifiklubben i Trondheim som nærmeste, skal stikke innom en tur til neste helg. Høres det bra ut, blir det kjøp! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå