Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan går jeg fram? ;S

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 15 år, og går i 10 ende klasse.

Jeg har vært interssert i en jente nå i sikkert 3-4 år, men hun har alltid hatt en kjæreste, så jeg har ikke fått sjansen til noe.

Hun ser på meg som en veldig god venn , det vet jeg. Men nå har hun nylig blitt dumpa av en gutt.

Hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hun vennen din, så er vel hun allerede interessert i deg, kanskje bare som en venn? Kanskje som noe mer, prøv noe lurt da, gi henne en rose å se hvordan hun reagerer på det. Bare gi henne en rose, ikke noe mer, keep it simple. Ikke si noe om tankene først, bare gi henne en rose. Se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Beste er å være seg selv, få henne til å le osv, får du det til så blir du nok ganske så fort likt skal du se :)

Siden hun allerede ser på deg som en veldig god venn så burde du ikke ha noe problem med å snakke med henne ivertfall.

Men jeg får henne til å le, mange ganger..

Men jeg vet ikke hva jeg skal spørre om får å få vite om hun er interssert i meg..

Eller hvordan jeg skal gå fram..

Help me..

Lenke til kommentar

Start en samtale på vanlig måte. For all del ikke tenk på det som noe annet enn en vanlig hyggelig samtale. Neste gang dere er på tomannshånd og begge to er avslappet så må du sette inn støtet. Vent på en situasjon der dere begger ler, eller smiler og ser på hverandre. Deretter gir du henne et laaangt blikk. Ikke et sært øksemorder smil, men et "jeg vil være mer enn en venn smil."

1. Sjekk respons

2. Hvis positiv inviter med på noe

3. Hvis negativ lat som ingenting

4.????? ?? ?????

5. PROFIT

Ps. Si ifra hvis det funker, for jeg har aldri turt å gjøre noe sånt. :ph34r:

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Beste er å være seg selv

Huff nei, for all del, aldri be noen om å være det :nei:

Så han skal leke en han egentlig ikke er? mhm, garanterer deg at det går bra!

Er han ikke seg selv så blir det fort ulykkelig forhold hvis det skulle gå hans vei, f.eks at hun alltid vil finne på noe hun liker fordi hun TROR han også gjør det, men i realiteten så hater han det :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at det funker dårlig å si "Vær deg selv" er at veldig få klarer det eller i det hele tatt vet hva det innebærer. Å være seg selv betyr ikke å være nervøs, ikke klare å holde øyekontakt og bare fomle rundt grøten.

Be yourself, Be your Core.

Lytt til hva du føler dypt nede: Hva du har lyst på. Ikke lytt til alle de teite tankene "Jammen, hva hvis hun synes det er teit", "Hva om hun ikke liker gutter som heter chris", "eller.... hva om hun ikke liker gutter?!" osv. osv.

Du har så lyst på henne Chris! 3-4 år er lenge. Lytt til hjertet! Finn jenta di, and make her yours.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...