Glenn Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei. Har en N95 8gb. Jeg skulle ta en telefonsamtale, men så skrudde den seg av pga. lite strøm. Når jeg da skal skru den på igjen, får jeg beskjed ved oppstart at sim-kortet er avvist. Har prøvd et NetCom sim-kort, og det fungerer i telefonen. Er det sim-kortet som plutselig ikke fungerer lenger? Det fungerer heller ikke i min Sony Ericsson-telefon. "Insert sim" får jeg beskjed om på den. SIM-kortet det gjelder er fra Tele2. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er nok SIM-kortet som har streiket ja, vanligvis får man en ny gratis i posten om man ber om det Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp, dette løste seg ved bytte av sim-kort. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp, dette løste seg ved bytte av sim-kort. Good! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde akkurat dette problemet idag da jeg fikk tilbake telefonen fra service, hadde slakt deksel som jeg ville fikse på. Jeg bare bøyde den stålholderen som ligger over SIM-kortet så den presset SIM-kortet hardere ned på de leserne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå