Fine Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg har lastet ned filmer og tv-serier, de er AVI. filer. Hvordan får jeg lagt dem inn i iTunes? Har ikke mottatt touch'en min enda så har ikke testet å bare dra dem rett inn på spilleren. Men hvis det går så er jo det perfekt. Eventulet hvilket program til PC må man ha for å få dem inn i iTunes? Endret 23. september 2008 av Fine Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har lastet ned filmer og tv-serier, de er AVI. filer. Hvordan får jeg lagt dem inn i iTunes. Har ikke mottatt touch'en min enda så har ikke testet å bare dra dem rett inn på spilleren. Men hvis det går så er jo det perfekt. Eventulet hvilket program til PC må man ha for å få dem inn i iTunes? Det er bare å google det vettu eller søke på download.com Har mac selv, men det er bare å søke der etter "convert avi to mp4" så får du oppp tips til diverse programmer. Lenke til kommentar
Fine Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har lastet ned filmer og tv-serier, de er AVI. filer. Hvordan får jeg lagt dem inn i iTunes. Har ikke mottatt touch'en min enda så har ikke testet å bare dra dem rett inn på spilleren. Men hvis det går så er jo det perfekt. Eventulet hvilket program til PC må man ha for å få dem inn i iTunes? Det er bare å google det vettu eller søke på download.com Har mac selv, men det er bare å søke der etter "convert avi to mp4" så får du oppp tips til diverse programmer. Tusen hjertelig takk ^^ Da prøver jeg det vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå