sakkosekken Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hallo alle Team Fortress 2 spillere! Den Norske Team Fortress 2 clanen TACG(The The Apocolyptic Clan of Gamers) Har akuratt utvidet og dannet et 2 lag hvor jeg har blitt utnevnt leder. Vi trengere flere spillere som ønsker å spille noe mer seriøst enn publics, her er det ikke snakk om å bare spille en kamp i uka, nei vi skal kjøre et relativt hardt trenings opplegg sammen med førstegruppen og spille kamper jevnelig. Håper dere har lyst til å bli med, for å søke skriv ned hva steam nicket er så vil jeg ta deg til en tryout og snakke litt med dere. Skriv gjerne hvorfor dere har lyst til å bli med også MvH oss i TACG Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Skulle gjerne joine. Men desverre er i en annen klan ATM Endret 23. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Flott at dere vokser såpass raskt at dere kan sette opp to(!) lag... Snart må dere slå QA skikkelig ned i støvlene Lenke til kommentar
realnils Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Som vi sier nordpå: "D e bare å peise på!" Veldig hyggelig gjeng dette, ikke vær redd for å ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Koselige folk, Sakkosekken egner seg utmerket som leder! Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Sundam har blitt med i klanen, det er fortsatt plass:) Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 2 lag ja, dette kan bli morsomt Håper vi får fylt opp laget Lenke til kommentar
gemiz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 har dere server eller no slikt? Internettside og muligens? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har ett interntforum, 2 servere og webside in progress. PM sakkosekken for mer info. Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Vi har også selvsagt ventrillo server og god kommunikasjon med andre norske klaner vi kan spille/trene med for god tilbakemelding Lenke til kommentar
realnils Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bump! Dere søker fortsatt eller? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vet ikke om de søker noe mer. Bare venter til medicen på førstelaget er tilbake. Da kommer sakkosekken for fullt med andrelaget. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvor mange medlemmer har TACG nå? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg kan gjerne bli med Steam Nick: Morten_Acer Er ganske ny i spillet men blir stadig bedre Så du trenger ikke ta kontakt med en gang kanskje, men du bestemmer Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Om QA går i oppløsning er vel jeg ledig på kjøttmarkedet, om noen vil ha meg... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 QA går ikke i oppløsning... Men i tilfellet har jeg også lyst til å slåss om healer-plassen Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Wow.. liksom.. Vi trenger medic for andrelaget... Lenke til kommentar
Qonix Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Akk skulle gjerne joina, men det er vell litt seint... Lenke til kommentar
Qonix Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Btw noen andre som vill ha meg så snakk med meg på steam og add meg til "friend list" Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hei! Fett at det blir plass til flere nå Nicket mitt er toot_toot. Jeg vil gjerne bli med fordi jeg elsker å spille TF2, og det ville vært fett å være med i en klan med personer som liker å spille det like mye som jeg. EDIT: Mine hovedklasser er Pyro, Medic, engineer og sniper. Jeg takler ikke Soldier, spy og demoman. Endret 25. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå