Gå til innhold

Warhammer Online: Scenarioes: Damage og Healing done


Anbefalte innlegg

meg på en dårlig dag med min marauder i lvl 17:)

 

 

267495.jpeg

 

94 000 dmg for de som ikke ser d :p

tviler på at ingen andre meele folk har klart det der med en match på ca 8 min x)

 

Men dere tapte kampen så det suste,,,,,,,

Kanskje pga ego tripper som dere at vi taper mer enn vi må.

Hva snakker du om? Hvordan i svarte kan det være negativt for laget at han river folk i stykker?

Døde folk gjør ikke motstand. Og det er fullt mulig å vinne mourkain temple uten å holde artifacten et eneste sekund.

 

94k på en marauder på level 17 er absulutt imponerende. Spessielt på et tapende lag. Problemet den runden der var at ingen andre på laget hans klare å gjøre noe utav seg.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
meg på en dårlig dag med min marauder i lvl 17:)

 

 

267495.jpeg

 

94 000 dmg for de som ikke ser d :p

tviler på at ingen andre meele folk har klart det der med en match på ca 8 min x)

 

Men dere tapte kampen så det suste,,,,,,,

Kanskje pga ego tripper som dere at vi taper mer enn vi må.

 

ego tripper som dere? trur du jeg løpte alene å klarte 90k dmg?? :p

Endret av ezkoo125
Lenke til kommentar
meg på en dårlig dag med min marauder i lvl 17:)

 

 

267495.jpeg

 

94 000 dmg for de som ikke ser d :p

tviler på at ingen andre meele folk har klart det der med en match på ca 8 min x)

 

Men dere tapte kampen så det suste,,,,,,,

Kanskje pga ego tripper som dere at vi taper mer enn vi må.

Hva snakker du om? Hvordan i svarte kan det være negativt for laget at han river folk i stykker?

Døde folk gjør ikke motstand. Og det er fullt mulig å vinne mourkain temple uten å holde artifacten et eneste sekund.

 

94k på en marauder på level 17 er absulutt imponerende. Spessielt på et tapende lag. Problemet den runden der var at ingen andre på laget hans klare å gjøre noe utav seg.

 

Hvis man kun er ute etter å drepe folk, uten å samarbeide med andre, så taper man fort med 200 poeng som i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Hvis man kun er ute etter å drepe folk, uten å samarbeide med andre, så taper man fort med 200 poeng som i dette tilfellet.

Duuh. Get a clue.

 

hvor får du ifra at jeg ikke har sammarbeid? gjør jeg jobben min feil med å gjøre dmg? kanskje jeg skal løpe rundt å heale ved å dele ut healing potions til de som trenger eller stå i bakgrunnen å kaste økser.. eller kanskje jeg skulle prøve å si gogogo på spawn stede hvor folk repsawner får å gi dem motivasjon?... :thumbdown:

 

 

hva ville du jeg sku gjort da Bulletus?

Endret av ezkoo125
Lenke til kommentar

Ikkje for å vere ein gledesdreper... Men det virker som at mange meinar at Høge tall er svært avgjerande på kor "Bra healing" osv folk gjer.

Det er det ikkje.

 

Som Archmage kan eg traine til rimelig elendige heals,debuff og aoe dot. Kan ofte toppe både damage og healing for order og destruction i eit scenario. Korleis? lett. Spam Instant Hot på alt og alle mens du springer rundt å fyrer aoe dots på heile destruction laget.

Lat oss sei at eg healer 175k og har 75-135k damage (Kjem velding an på scenario sjølvsagt). I mellomtiden sitter ein runepriest i ei buske og nyter ein kopp kaffi mens han tar hots på dei som trenger det, og spammer heals for 1,5k mot heile gruppa eller folk som tar mykje damage. Den stakkaren ender kun opp på 100k Heals.

 

Ot: Åherregud så trøtt eg er..

edit: Men ja! høge nummer er morsomt! Men hugs på at det her ikkje er solo som wow. Godt samarbeid er viktig, det er rvr som teller!

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar
Han er nok bare misunnelig.

 

Jeg er jo det !!!! En stakkars tanker foræres lite ære på tavlen :cry: .

Unnskyld min frekkhet tidligere i denne tråden, akkurat da var jeg lei av endel egotripper i et par scenario på rad som bare løp rundt å prøvde gjøre mest mulig skade på egenhånd og drite i "bodyguards" og tankere.

 

Beste er å joine scenario med et team fra guilden, da vet man hva man får og gameplayet blir mer gøyalt.En ting som er synd er at man ikke kan joine som warband.

Lenke til kommentar
Ikkje for å vere ein gledesdreper... Men det virker som at mange meinar at Høge tall er svært avgjerande på kor "Bra healing" osv folk gjer.

Det er det ikkje.

 

Som Archmage kan eg traine til rimelig elendige heals,debuff og aoe dot. Kan ofte toppe både damage og healing for order og destruction i eit scenario. Korleis? lett. Spam Instant Hot på alt og alle mens du springer rundt å fyrer aoe dots på heile destruction laget.

Lat oss sei at eg healer 175k og har 75-135k damage (Kjem velding an på scenario sjølvsagt). I mellomtiden sitter ein runepriest i ei buske og nyter ein kopp kaffi mens han tar hots på dei som trenger det, og spammer heals for 1,5k mot heile gruppa eller folk som tar mykje damage. Den stakkaren ender kun opp på 100k Heals.

 

Ot: Åherregud så trøtt eg er..

edit: Men ja! høge nummer er morsomt! Men hugs på at det her ikkje er solo som wow. Godt samarbeid er viktig, det er rvr som teller!

Spamme hots på de som trenger det? Stort sett alle mao? På hvilken måte er det ikke bra å forebygge død med hots? Om du ikke hoter de som tare skade så kan du jo bare gå å legge deg. Aldri i helvete om du klarer å holde oppe en to grupper uten. Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots, der en RP som bruker alt ender på 100k. Om om du ignorerer at folk dauer så vil du ikke kunne hote dem, altså vil du få lavere healing.

 

 

Ta screenshottet mitt. Jeg healte for 207k mens hele destruction gjorde 235k (resten av skaden kommer fra BWer som eksploderer seg selv), noe jeg ikke kunne klart uten å bruke alt av hots, group heals og direct heals.

 

 

Beste er å joine scenario med et team fra guilden, da vet man hva man får og gameplayet blir mer gøyalt.En ting som er synd er at man ikke kan joine som warband.

Japp. Pvp med guildet er det beste. Å joine med warband håper jeg kommer ja.

Lenke til kommentar

Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots

Prove me wrong.

1 Hot healer omlag 2k om dei tar nok damage, å spamme det 100 ganger tar ikkje lang tid I og med at dei er instant for archamge.

 

Mulig eg blei litt misforstått, det eg prøver å seie er berre det at den som har høgst nummer på enten damage eller healing, ikkje nødvendig vis er så mykje bedre enn dei som har lavere. Om eg spring rundt å kaster hots og dots, får høgast score på begge lag, er eg mykje meir inneffektiv en om eg går for group heals og big heals i tillegg.

Lenke til kommentar
Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots

Prove me wrong.

1 Hot healer omlag 2k om dei tar nok damage, å spamme det 100 ganger tar ikkje lang tid I og med at dei er instant for archamge.

Om du tar hele settningen så blir det bedre:

"Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots, der en RP som bruker alt ender på 100k."

Aldri i helvete.

Lenke til kommentar
Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots

Prove me wrong.

1 Hot healer omlag 2k om dei tar nok damage, å spamme det 100 ganger tar ikkje lang tid I og med at dei er instant for archamge.

Om du tar hele settningen så blir det bedre:

"Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots, der en RP som bruker alt ender på 100k."

Aldri i helvete.

ah, det var det du meinte med RP...

Er du sikker? Meg som level 31 og RP som level 21. Meg med epic gear og han med trash? Han blir trakasert av Witchunters og eg slepp unna?

Lenke til kommentar
Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots

Prove me wrong.

1 Hot healer omlag 2k om dei tar nok damage, å spamme det 100 ganger tar ikkje lang tid I og med at dei er instant for archamge.

Om du tar hele settningen så blir det bedre:

"Og aldri om du klarer 175k healed med kun hots, der en RP som bruker alt ender på 100k."

Aldri i helvete.

ah, det var det du meinte med RP...

Er du sikker? Meg som level 31 og RP som level 21. Meg med epic gear og han med trash? Han blir trakasert av Witchunters og eg slepp unna?

Øh. Nå snakker jeg åpenbart om en situasjon der forholdene er like for begge der du velger å bare hote etc.

Lenke til kommentar

Det er kjekt og heale, og jeg gjør jo mitt beste for og ligge høyest oppe hver runde.

 

Og kan ikke si at det gjør meg en dårligere healer fordi jeg er rask med og starte og heale folk idet jeg ser di tar skade.

 

Har en healeaddon som jeg kan se alle gruppene og når di tar skade osv

 

268981.jpeg

 

Norheim 22 Zealot - Kara Eight pe

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...