Mr_NICe Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Nå har #overklokking.no på EFnet åpnet igjen for fullt. Alle overklokking/casemod interesserte som er på irc anbefales og ta en tur innom Vi har rundt 20 brukere for tiden, og kanalen kommer til og vokse og vokse. KOm innom da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hadde det vært på Quakenet hadde jeg giddi... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hadde det vert på undernet hadde eg gadda... Enig! Hw.no er jo på undernet så hvorfor ikke samle alt der? Da hadde jeg idla der oxo! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er den på efnet en offisiel kanal? (liksom overklokking.no sin?) Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Kanalen har intet med Overklokking.no å gjøre i det hele tatt, på samme måte som hw.no på Undernet ikke har noe med Hardware å gjøre. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 En kan jo være på flere nett på irc på samme tid? Er på Undernet, Qnet, EFnet og RenegadeIRC jeg... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 En kan jo være på flere nett på irc på samme tid? Er på Undernet, Qnet, EFnet og RenegadeIRC jeg... Joda, men d er så slitsomt Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 fiks script eller preform som auto connecter deg, det har jeg... e-z :] Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 [04:16] * You were kicked from #overklokking.no by wackie (banned: HAHAHA, Same detected, get outa here.) Jeg for min del syns at det er utrolig barnslig å kicke/ban'e noen på grunnlag av hvilken ISP som leverer nettet deres. (les: finnmark bredbånd) Og hva er galt med samer? Syns at det er smakløst at noen bruker Ok.no's gode navn og ry på en irc kanal hvor rasisme, til en viss grad utøves av operatørene. Stemmer for at de ansvarlige blir refset av Ok.no redaksjonen, og/eller fjernet fra forumet.. ~Vi samer er farlige dyr vi~ Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det der er jo rett og slett latterlig! Hvem som oppfører seg slik?!! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det der ødela lysten min til å være i kanalen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 enig der, gidder ikke henge på en kanal som er så fordomsfulle. håper flere leser dette. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Der mista dem en del av oss, men kun en 14iss med winbot1.2 som styrer kanalen Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kom til #hw.no på undernet istedet.. der er det ihvertfall traverene ifra forumet som er op'er... å blir du kicka der så er det helt og holden på grunn av deg selv Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 [04:16] * You were kicked from #overklokking.no by wackie (banned: HAHAHA, Same detected, get outa here.) Jeg for min del syns at det er utrolig barnslig å kicke/ban'e noen på grunnlag av hvilken ISP som leverer nettet deres. (les: finnmark bredbånd) Og hva er galt med samer? Syns at det er smakløst at noen bruker Ok.no's gode navn og ry på en irc kanal hvor rasisme, til en viss grad utøves av operatørene. Enig! På EFNet ligger #hardware.no og #ocshoot.no #Hardware.no er meget stor kanal med mange behjelpelige folk, kanalen skal vist etter ryktene har sammarbeidet med hw.no for en tid tilbake siden.. Men men, ser ikke problemet med å være på flere servere.. mIRC støtter jo nå flere servernettverk orginalt.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Syns overklokking.no redaksjonen kunne satt foten ned og sagt at de ikke får bruke "merkenavnet" som navn på kanalen (promotere den under overklokking.no). Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Bare synd at Overklokking ikke er noe merkenavn.. Overklokking er et navn som kan fritt brukes av alle og enhver. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 vel å fjerne poster her på nett kan dem da gjøre så mye de vil, og gjerne fjern denne.. folk som er sååå barnslige fortjener ikke å skryte på seg et navn Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Dr3as sitt utsagn: Den der forstod jeg ikke helt, er det noen som skryter på seg navn? Posten starter vell med en reklamering av en kanal på EFNet? Kan ikke kalle det skryting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå