von-schnellfahrer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De var sikkert forsikret, så ta det med ro folkens, herregud. Tragisk, vel, hvis dette var tragisk, hva var det som skjedde i Finland da? Tragisk at folk synker så dypt at de stjeler....!! Håper ikke du sammenlikner Finland masakeren med et tyveri..?!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jepp,svært beklagelig at slikt skjer,men desverre så ser en at respekten for andres eiendom er sterkt nedadgående . Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skal være såpass ærlig å si at dersom jeg hadde kommet over kamerautstyr til fantasi-priser uten kvittering så hadde jeg nok mest sannsynlig handla og bare holdt munnen lukket. Oh no! Jeg var ærlig. Interfoto har jo uansett forsikring så de taper jo i realiteten ingenting. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skal være såpass ærlig å si at dersom jeg hadde kommet over kamerautstyr til fantasi-priser uten kvittering så hadde jeg nok mest sannsynlig handla og bare holdt munnen lukket. Oh no! Jeg var ærlig. Interfoto har jo uansett forsikring så de taper jo i realiteten ingenting. Nei,men slike ting som dette er med på å øke prisene på forsikringene til folk,en plass må selskapene ta inn det tapte så regningen havner til syvende og sist i siste ledd,nemmelig oss som har forsikringer . Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En brukt D70s? Hva skal de med den? Fancy dørstopper? Billige D70(s) er faktisk ganske ettertraktet for spesielt interesserte pga gode IR egenskaper etter lett modifisering. D70s er bra til blits bruk pga 1/500 flash sync! Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En brukt D70s? Hva skal de med den? Fancy dørstopper? Billige D70(s) er faktisk ganske ettertraktet for spesielt interesserte pga gode IR egenskaper etter lett modifisering. D70s er bra til blits bruk pga 1/500 flash sync! Eller 1/2000 sync for den saks skyld;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå