Colb Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Yess DJeg er student og bor sammen med 2 andre studenter. ei jente og en gutt. nå i helgen var jeg full og serdeles kjærlighetssyk. Da kom jeg til skade for å fortelle en felles veninne at jeg tror jeg liker (den studenten jeg bor sammen med). Dagen derpå våknet jeg og husket denne episoden. shti tenkte jeg og sa til emg selv. jaja, er vel best å få oppklart dette. ett par dager senere kom vi på tomannshånd. jeg sa "jeg sa til noen folk at jeg liker deg i helga, men jeg gjør absolutt ikke det. jeg var bare full og kjærlighetssyk. så er derfor jeg har oppført meg så rart i det siste." Hun har sagt at hun syntes alt er superkleint nå. hun vil ikke komme hjem siden hun syntes det er kleint. og hu er pissur på meg. Tror meg ikke uansett hvor mange ganger jeg sier at jeg ikke liker henne på den måten. hun har nemmelig hengt seg opp i utsagnet "i det siste" så hun tror ikke på meg når jeg sier det var en fyllebrøler. Så akkurat nå føler jeg meg temmelig rass. hun vil ikke komme hjem. jeg er antageligvis skyld i at hun antageligvis flytter ut nå. jeg klarer ikke spise nå, eller tenke klart. syntes det er en katastrofe at hun ikke vil komme hjem siden hun er en av mine beste venner. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan det hende hun liker deg, kanskje? Kanskje det at du sa du absolutt ikke var interessert er litt av årsaken. Uansett, liker du henne? Så egentlig.. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan det hende hun liker deg, kanskje? Kanskje det at du sa du absolutt ikke var interessert er litt av årsaken. Uansett, liker du henne? Så egentlig.. What he said Kanskje hun blei litt fortvila og skuffa? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 kanskje hun ble lei seg fordi du tok tilbake det du sa... Lenke til kommentar
Colb Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 helt sikker på at hun ikke liker meg! absolutt 100% ingen verdens tvil. så det var nok ikke problemet. og nei. jeg trodde kansje jeg gjorde det fordi hun var god mot meg mens jeg var nederst på selvtillit bølgen. men gjør ikke det. problemet er at hun tror jeg gjør det. så får se litt hvordan ting går nå.. utrolig leit om jeg har mistet en av mine beste venner. Lenke til kommentar
deer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Slik du forteller det, syns jeg du har gjort ditt for å ordne opp. Hvis hun ikke kommer over noe du tydelig har dementert, er det hun som har et problem og ikke du. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 er hun virkelig en av dine beste venner hvis hun lar en slik bagatell ødelegge for vennskapet deres? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 jeg trodde hvertfall det, hun har visst hatt problemer med venner som har blitt forelsket i henne før. selv om jeg rimelig tydelig har fremstilt at jeg ikke er det. fikk vel flashback il en annen gang. mulig hun ser at hu har driti seg ut snart. håper det hvertfall. Lenke til kommentar
Gjesdalsberta Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 om hun er så "teit" at hun ikke klarer å skille fyllerøvø fra annet, så la henne flytte ut. Det er ikke ditt problem, du har jo fortalt hvor landet ligger.... Lenke til kommentar
Tjorven02 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei. Du har jo ikke gjort noe galt. Du bare plumpet ut med at du trodde du var forelsket i henne, og det er da ikke noe galt i det. Hadde det vært meg, hadde jeg bare tatt det som et kompliment. Hvis hun ikke er interessert i deg, så skjønner jeg ikke hvorfor hun reagerer så sterkt. Hadde det vært slik at hun faktisk var interessert i deg som noe mer som en venn, så hadde jeg forstått at hun ble såret når du fortalte at det hele bare var fyllerør.. Men når det er slik at hun bare ser på deg som en venn i utgangspunktet, så forstår jeg ikke helt hvorfor dette var noe å ta sånn på vei for. Men nå kjenner jeg henne ikke, så det er vanskelig å vite hvordan hun egentlig har det. Håper at dere får pratet ut sammen og at det ordner seg. Lykke til! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 jessda er bedre nu. var visst mere som lå bak at hun ble sint. men nå virker det som om ting er "ok" hvertfall. om hun vil flytte ut er det versjegod lykke til med å finne ny leilighet nå Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis du faktisk liker henne, hvorfor trekke det tilbake? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 siden jeg ikke gjør de? var fylleblunder Men hele greia er løst virker det som Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 "jeg sa til noen folk at jeg liker deg i helga, men jeg gjør absolutt ikke det. jeg var bare full og kjærlighetssyk. så er derfor jeg har oppført meg så rart i det siste." Fint håndtert Casanova, synes du det er rart at hun er som hun er nå mot deg? Du har sagt at du absolutt ikke liker henne, well done. Kunne valgt ordene litt mer med omhu. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Stygt å le, men jeg måtte bare smile litt av kommetaren til Bear^ her.. Uansett synes jeg du har gjort det du kan for å få ordnet opp i det her, og regner med at dette vil løse seg. Du må kanskje gi det litt tid bare.. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 er løst insett at hun har ett problem. ikke jeg. så er ikke noe problem lenger men takk for kommentarer og tips lo av kommentaren til bear selv men alt er ikke helt slik det høres ut som på papiret. ser selv at det kan se ut annerledes enn det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå