Dragonlove Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det funker ikke med ISO filer? Man må fysisk bruke cd for å slipstreame? Nei, du kan ta innholdet i fra Iso filen å legge det i en egen mappe, kan for eksempel bruke Daemon tools til dette, dette er ett program som emulerer en cd/Dvd stasjon, man bare mounter Iso filen i Daemon tools så dukker det opp som windows cd'en. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Skjønner ikke at jeg ikke tenkte på det Er ihvertfall igang, eneste jeg lurer på er hva jeg "MÅ" beholde. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php den kan emulere en cdrom. så du slipper å brenne ut isoen før du slippstreamer den over med nlite. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 http://www.virtualbox.org/ instaler virtualbox. så prøvekjører du xp versjonen du lager =) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Men kan jeg først få vite hva jeg "MÅ" ha av det som er på bildet i min forrige post. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) det letteste er å laste ned tinyXP så får du mange muligheter ved instalasjon.. edit: og det var derfor jeg linka til virualbox, sånn at du kunne finne ut akuratt hva DU trengte.. Endret 24. september 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Men er det noen av de tingene som er "krav" for å f.eks komme på nett? Spille musikk? Se film? Det jeg spurte om. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skjønner hva du mener. Har lurt på akkurat det samme. Kan ikke noen legge ut en ferdig redigert ISO uten cdkey på thepiratebay eller noe? Da kan vi bruke våre egne cd-keys, så blir det vel ikke ulovlig engang? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har tenkt å legge ut den jeg lager nå på tpb etterpå når jeg er ferdig Trenger bare å vite hva en allmenn bruker trenger. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har tenkt å legge ut den jeg lager nå på tpb etterpå når jeg er ferdig Trenger bare å vite hva en allmenn bruker trenger. Tror ikke dere bør snakke så høyt om TPB her, fildeling er og blir ulovlig så lenge det er opphavsbeskyttet materiale, da spiller det ingen rolle om dere sitter med 10 gyldige lisenser. Det er jo forskjellig fra bruker til bruker hva en trenger. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Kan dere forklare de forskjellige tingene på det bildet jeg har lagt ut her da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 det finnes veldig gode isoer allerede.. om du bare skal ha musikk og film trenger du ikke noe av det greiene i bildet ditt.. jeg ville faktisk bare lasta ned live versjonen av xbmc til pc.. XBMC_Live-Atlantis-Beta_1.zip fra http://sourceforge.net/project/showfiles.p...lease_id=626840 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Men hva betyr de forskjellige? Greit å vite Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 sånn lagt til noen simple forklaringer.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Tusen takk. Lenke til kommentar
devzero Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 sånn lagt til noen simple forklaringer.. Litt mer info: "Fast User Switching" er kun nødvendig dersom du skal ha mer en 1 bruker på pc'en. Så lenge du bare har en bruker kan denne fjernes. Internet Information Server (IIS) er en service som gjør at du kan serve websider, FTP og mail fra maskinen. Du kan fint installere 3dje parts web/FTP og eller mail server uten å ha denne innstallert. Volume Shadow Copy er en service som gjør at du kan ta backup av en fil mens et annet program bruker filen. Jeg ville beholdt denne, da den tar lite resurser og er kritisk om du noen gang skal kjøre backuper. Prefetch er ikke kritisk, men vil speede opp oppstartstiden av programmer etter boot, selv om selve boot tiden går noe opp. Tablet PC: er for å kunne få onscreen tastsatur og støtte for pen til å skrive direkte på skjermen PS: denne skjermen fjerner ingenting fra cd'en din, det må du gjøre etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå