Gjest Guest_Treningsnarkoman_* Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei på fotball trening i dag fikk jeg noe som jeg tror er en veldig kraftig krampe. Når jeg skøt ballen føltes det som om selve leggmuskelen vrengte seg inne i foten. Og nå flere timer etter hendelsen har jeg problemer med å gå. Går det an å ha en så kraftig krampe, eller har jeg fått strekk? Jeg er 16 år. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 dette trenger du å være anonym for å vite? Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jepp går an å ha så kraftig krampe at man har vondt i muskelen lenge etter det skjedde... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå