Pilseboben Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Prøver å skifte nick... men får ikke forandra det? går det ikke? orker ikke å lage ny profil.... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Send mail e.l. til en admin, og det fikses ganske så fort.. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 QUOTE Send mail e.l. til en admin, og det fikses ganske så fort.. syns det blir litt å mase, men må vel det hvis det ikke er annen måte... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Nei. det er en stor uting og gjøre det (synes jeg) forvirrende. dessverre så blir det gjordt. Se nå å stå for det valget du engang gjorde (sleivspark til flere)! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Vel.. Dette er en uting. Det var en gang populært, som å kjøpe Limp Bizkit. Alle ville være med i gjengen. Så fant moderatorene ut at det tok opp for mye tid (helt enig) og derfor sa de. SYND! Dere kan ikke gjøre det. Bomboo... Lev med nicket ditt. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 QUOTE Nei. det er en stor uting og gjøre det (synes jeg) forvirrende. dessverre så blir det gjordt.Se nå å stå for det valget du engang gjorde (sleivspark til flere)!sant d! , men når alt annet jeg bruker har et annet nick, så er det greit å forandre det her og.....shit happens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg