Gå til innhold

Trenger lit hjelp ang CS 1.6 - lagg og innstillinger.

Anbefalte innlegg

Heisann sveisann..

Spiller ikke noe spesielt mye data, men blir kanskje ett par timer i uka, en fyllesjuk søndag kanskje :p og da går det ofte i CS 1.6, men i det siste så har pluteslig alt begynt å lagge noe forferdelig, kan gå bortover i 5 sekunder for å så plutselig havne på samme sted som jeg startet - er utrolig irriterende..

noen som har peil på hvorfor dette skjer? spiller på trådløs, men pingen (latency ??) ligger på rundt 30-40 så det burde vel ikke være problemet?

og en annen ting, har sett folk skriver masse saker og ting inn ting ved å trykke på paragraf tasten når man er inne i selve spillet, noen som har noe innstillger som er lurt og legge inn? og det med chatt, er chatten der inne hvor man skriver inn innstillinger? ser aldri hva jeg selv skriver jo :p sikkert jeg som har misforstått her :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok på grunn av det trådløse nettverket at du opplever disse pakketapene, du kan som sagt prøve å stille på rates, men jeg vil anbefale deg i å prøve å koble til ruteren med kabel for å se om det bedrer seg. Om det ikke bedrer seg, bør du skrive net_graph 3 i console og sjekke om det er høy ms, lav FPS eller mye choke/loss når du hakker så mye.

Lenke til kommentar

jeg har spilt på trådløs før, og aldri opplevde lignende :/ men kanskje verdt å ta med at plutselig så begynte det ta 2-3 minutter fra jeg trykket på ikonet til spillet startet, noe som også aldri har skjedd før, og alle favoritt serverne mine forsvant :/ mulig jeg har trykka på noe reset greier?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...