Jaudu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Lurte på om denne VGA-HD kabelen funker slik at jeg kan spille xbox 360 på min Bærbare pc. Link: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Har en Hp pc av no slag, ganske ny, har VGA. Den funker vel og bruke skjermen på den bærbare til å spille med? Endret 23. september 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Beklager, VGA-porten på en bærbar PC er en utgang, ikke en inngang. Du kan derfor ikke bruke den til å koble din 360 til laptoppen. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Slik er min port: Xbox 360 kabelen er jo slik: Disse ser jo ut til å passe! Lenke til kommentar
kehax Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Beklager, VGA-porten på en bærbar PC er en utgang, ikke en inngang. Du kan derfor ikke bruke den til å koble din 360 til laptoppen. Basta! Lenke til kommentar
r88 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Beklager, VGA-porten på en bærbar PC er en utgang, ikke en inngang. Du kan derfor ikke bruke den til å koble din 360 til laptoppen. Basta! Det er helt sant. Det er bare en utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå