Gå til innhold

|IKKE LØST| Åpne Power Point filer i Vista

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg har et problem, på den videreskolen jeg går bruker vi en læringsplattform kalt itslearning. Når læreren legger ut forelesninger som vi kan laste ned får jeg et problem. Jeg får nemlig ikke til å åpne filene etter jeg har lastet dem ned pga dem mangler en tekst konverter.

På skolen bruker jeg xp med 03 versjonen av power point, har det noen sammenheng hvor jeg laster ned filene til minnepenn tro?

Redde meg og forelesningene dem som kan!

Endret av Oddy26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Power Point 2007 har nye filtyper de lagrer i. Disse kan du ikke åpne i 03 Office, så du må nok oppgradere.
Her tek du feil, på to måtar. For det fyrste er det mogeleg å lagre i «gamleformatet» frå Office 2007, for det andre er det mogeleg å opne den nye typen filer med ein «Compatibility pack», som kan lastast ned her:

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Redigert: Standardformat for lagring i Office 2007 er jo det nye formatet, so du har jo rett slik sett.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Power Point 2007 har nye filtyper de lagrer i. Disse kan du ikke åpne i 03 Office, så du må nok oppgradere.
Her tek du feil, på to måtar. For det fyrste er det mogeleg å lagre i «gamleformatet» frå Office 2007, for det andre er det mogeleg å opne den nye typen filer med ein «Compatibility pack», som kan lastast ned her:

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Redigert: Standardformat for lagring i Office 2007 er jo det nye formatet, so du har jo rett slik sett.

men, hvilken av pcene skal denne instaleres på? Vista eller XP?

Lenke til kommentar
Operativsystem har ingenting å seie.

Det den kompatibilitetspakken gjer, er at den lar deg opne filer i det nye filformatet i Office 2003. (Eg var kanskje litt uklar på det punktet.) So om du installerer den på ein PC med Office 2003, kan du då opne filer frå Office 2007.

Problemet er at den bærbare vista pc vil fremmdeles ikke lese ppt filer som ligger på pc.. Spør etter en tekstkonverter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...