Preple Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 DVD-romen min sluttet å virke for et par måneder siden, og i enhetsbehandling står det at driveren mangler/er ødelagt. Vet noen hvor man kan få nye drivere til en HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20L ATA? Eller eventuelt andre måter å løse dette problemet på? Er en hp pavilion dv 9510 eo. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 sjekk om produsentens hjemmeside har drivere du kan bruke. Ellers kan du evt. bare prøve å fjerne enheten fra device manager, så vil windiws prøve å installere den på nytt igjen - gitt at den har standard drivere som passer den. Det fungerer som regel helt greit når det gjelder de aller fleste CD/DVD drev. -Stigma Lenke til kommentar
Preple Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 sjekk om produsentens hjemmeside har drivere du kan bruke. Ellers kan du evt. bare prøve å fjerne enheten fra device manager, så vil windiws prøve å installere den på nytt igjen - gitt at den har standard drivere som passer den. Det fungerer som regel helt greit når det gjelder de aller fleste CD/DVD drev. -Stigma Har desverre allerede prøvd dette flere ganger, men takk for tipset Lenke til kommentar
Preple Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Daemon tools virker foressten ikke heller, og jeg får opp samme melding i enhetsbehandling. Så kan det være noe som overstyrer enhetene eller noe? Lenke til kommentar
Preple Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Problem fikset! Jeg gikk inn i regedit, HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} og slettet upper filter og lower filter. Funker fett nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå