Tanner Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tittelen sier vel det meste. Jeg har hatt psp i ca 3 år nå. har hittil kjøpt meg ET spill. Synes nå det er på tide å prøve seg på et nytt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) God of War synes jeg er bare konge. Eneste negative jeg kan si om det, er at jeg skulle ønske det varte enda lengre = ) Jeg spiller ikke så mye singelplayer spill lenger, fordi det er så mye dritt og online fenger (gjelder alle konsoller), men God of war var bare kjempebra og ble skikkelig underholdt av det = ) Annbefales på det sterkeste = ) Ellers synes jeg Killzone liberation er bra, både singelplayer og online. Negative med online delen, er at det er noen hackere der, men finner fort et rom uten en hacker. Endret 23. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 God of War varer ikke mange timene. FF Tactics å Jeanne d'Arc har du mange timer vist du liker slike spill Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kjøp Crisis Core: Final Fantasy VII. Et fantastisk spill som for meg et årets beste, uansett plattform! Historien er kanskje ikke den lengste, men er nok av sideoppdrag som faktisk er gøye. Når du er ferdig med det, kan du finne tråden om hvordan få FF VII på PSP og kose deg skikkelig Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Kan dere forklare hva som er målet i spillene? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ign.com gamespot.com gamer.no google.com Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Om du vil ha mye spill for pengene er Disgaea: Aftermoon of Darkness, remake av Disgaea 1 til PS2 med ekstra innhold noe som tar latterlig lang tid å bli ferdig med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå