The Walking Dead Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 de har jo ikke satt verdien til 1600, det er jeg som er ironisk og han som fantaserer om toll på 500 kroner for ei dvd plate Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Joda, skjønte det da, men er jo litt rart da... Er vel bare han som tar feil når han sier 500 i toll/gebyrer da tenker jeg... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Spillene blir 99% ødelagt av brukerfeil... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 "Spillene blir 99% ødelagt av brukerfeil..." Ikke på xbox 360. Men regner med det ikke var en fakta setning, der du kan backe opp med en kilde Jeg klarte å ødelegge min Halo 3 disk, jeg sendte disken til England og fikk ny, MEN måtte betale ca 500 for toll. er ikke toll på 360 spill eller dvder for den saks skyld. det tilkommer moms 'hvis man har uflaks' for varer over 200kr og et forenklet "toll"gebyr på ca 80kr. (kanskje det skulle hett momsgebyr ) så hvis de har satt en verdi på spillet til 1600 kr så har du betalt 500kr i fortolling ! over 200,-. 25% moms. "forenklet "toll"gebyr " - så vidt jeg vet finnes det ikke noe som heter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå