Bretteville Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Makan til useriøst faktura-opplegg har ikke jeg vært vitne til før i et norsk firma. Da er det tydelig at du ikke har noen erfaring med Unofon/FixTelecom ... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er så søtt når man bare kan skylde på "jamen dette opplegget er jo helt nytt for oss, gi oss nå 1 år så skal vi kanskje klare å fakturere riktig...". Helt latterlig, og noen gjør virkelig ikke jobben sin. Jeg vil tro dette er mangel på menneskelig kontroll, og at man stoler blindt på selve systemet og automatikken. Jeg fikk her for en stund siden inkassokrav på en faktura jeg hadde betalt (ikke fra Netcom vel å merke). Det viste seg at ALLE abbonentene til dette firmaet hadde fått det fordi informasjonsfilen om betalte fakturaer ikke var lastet inn i systemet og derfor var alt sendt til inkasso... helt latterlig, og tenk på hvor mye dette koster i papir, miljø og utgifter/porto? Jeg fikk altså fakturaen og deretter et beklagelsesbrev. To brev per abbonent... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Og NetCom fortsetter i sin samme stil. Selv om jeg har fått det muntlig bekreftet fra kundeservice at nå skulle alt være ordnet opp og abbonemnet nr. 2 skulle være ute av verden, gjett hva som dukker opp i postkassen? dere gjettet riktig, en stk. regning for iTalk medium abbonement. Jeg tror vedkommende som svarte på min henvendelse hos amobil under nettprae seg litt hardere i netttmøte hos amobil burde legge seg mye hardere i selen for å rydde opp i deres katastrofale kundeservice. Greit nok at man skriver og lover at slikt ikke skjer, men faktum er at slike ting faktisk skjer. Update: 29/10- 08: Sendte en mail med krav om å få regningen slettet. Endret 29. oktober 2008 av KVTL Lenke til kommentar
eple123 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) circus netcom!! hehe. er f ikke sant. har også nylig anskaffet meg iphone hos dem. bare tull. Vært et stort styr. skulle hatt timebetalt for oppryddinga, som ikke er i havn ennå. først ble ikke iphonen min låst opp på flere dager, de bare skyldte på apple kontoret, nja greit nok. så får jeg en regning i posten 12 dager! etter at jeg sa opp abonnementet, med betalingsfrist tre dager etter mottak. ?? hææ? jeg bor jo i oslo, posten tar da ik så lang tid innen samme by. Dette kom selv om jeg tydelig ba om å få tilsendt faktura på mail, noe den ikke er gjort. Er i tillegg helt feil sum. snakker om 2000 kr mindre enn forventet. Så da venter jeg meg nok en annen regning snart som er 2000 kr for mye. Er redd at jeg etter å ha gjort opp for meg vil få en annen crazy regning i posten. Bekymret siden jeg ikke får sjekket posten ofte nok, studerer utenbys. Jeg vurderte å hoppe over til netcom fra telenor etter å ha kvittet meg med abonnementet, men nei takk de vet jammen hvordan å skremme vekk kunder. Helt elendige. Kundeservice, bare en gjeng med tullinger, fra ihpone avd til faktura avd. Endret 20. februar 2009 av eple123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå