Gå til innhold

Feilfakturering og antedatering fra NetCom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så søtt når man bare kan skylde på "jamen dette opplegget er jo helt nytt for oss, gi oss nå 1 år så skal vi kanskje klare å fakturere riktig...". Helt latterlig, og noen gjør virkelig ikke jobben sin.

 

Jeg vil tro dette er mangel på menneskelig kontroll, og at man stoler blindt på selve systemet og automatikken. Jeg fikk her for en stund siden inkassokrav på en faktura jeg hadde betalt (ikke fra Netcom vel å merke). Det viste seg at ALLE abbonentene til dette firmaet hadde fått det fordi informasjonsfilen om betalte fakturaer ikke var lastet inn i systemet og derfor var alt sendt til inkasso... helt latterlig, og tenk på hvor mye dette koster i papir, miljø og utgifter/porto? Jeg fikk altså fakturaen og deretter et beklagelsesbrev. To brev per abbonent...

Lenke til kommentar

Og NetCom fortsetter i sin samme stil.

 

Selv om jeg har fått det muntlig bekreftet fra kundeservice at nå skulle alt være ordnet opp og abbonemnet nr. 2 skulle være ute av verden, gjett hva som dukker opp i postkassen?

 

dere gjettet riktig, en stk. regning for iTalk medium abbonement.

 

Jeg tror vedkommende som svarte på min henvendelse hos amobil under nettprae seg litt hardere i netttmøte hos amobil burde legge seg mye hardere i selen for å rydde opp i deres katastrofale kundeservice.

 

Greit nok at man skriver og lover at slikt ikke skjer, men faktum er at slike ting faktisk skjer.

 

 

Update: 29/10- 08: Sendte en mail med krav om å få regningen slettet.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

circus netcom!! hehe. er f ikke sant. har også nylig anskaffet meg iphone hos dem. bare tull. Vært et stort styr. skulle hatt timebetalt for oppryddinga, som ikke er i havn ennå.

først ble ikke iphonen min låst opp på flere dager, de bare skyldte på apple kontoret, nja greit nok. så får jeg en regning i posten 12 dager! etter at jeg sa opp abonnementet, med betalingsfrist tre dager etter mottak. ?? hææ? jeg bor jo i oslo, posten tar da ik så lang tid innen samme by. Dette kom selv om jeg tydelig ba om å få tilsendt faktura på mail, noe den ikke er gjort.

Er i tillegg helt feil sum. snakker om 2000 kr mindre enn forventet. Så da venter jeg meg nok en annen regning snart som er 2000 kr for mye. Er redd at jeg etter å ha gjort opp for meg vil få en annen crazy regning i posten. Bekymret siden jeg ikke får sjekket posten ofte nok, studerer utenbys.

Jeg vurderte å hoppe over til netcom fra telenor etter å ha kvittet meg med abonnementet, men nei takk de vet jammen hvordan å skremme vekk kunder. Helt elendige. Kundeservice, bare en gjeng med tullinger, fra ihpone avd til faktura avd.

Endret av eple123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...