Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skjerm svart ved oppstart av programmer med internettilkobling

Anbefalte innlegg

Ikke sikker på om det blir riktig kategori, men prøver uansett:)

Fikk min nye pc fra kiomplett idag. kom hjem og slo på og gledet meg veldig til å prøve ut det nye udyret. Jeg starter pc'n og skal velge data navn, brukernavn og dato/tid. Så sier den at jeg skal vente litt og skjermen blir svart... Jeg sitter tolmodig en halvtime og venter på at det skal skje noe for så å bestemme meg for å starte pc'n på nytt. jeg starter på nytt og blir spurt de samme spørsmålene, og gjør prosessen igjen, men måtte velge nytt bruker navn siden det forrige hadde alt blitt opprettet, og gjør så dette og kommer fint inn i Windows. Så kommer problemene. Hver gang jeg starter et program som skal koble til internett, så blir skjermen svart. Prøvde meg først fram med IE, hvor jeg ser at det blir åpnet og at jeg kommer på internett, men såblir skjermen svart, mens pc'n fortsatt står og går. Tenkte det var rart og prøver å starte maskinen igjen, men samme resultat. Velger så å prøve å starter world of warcraft for å se om dette klarer og gå, men ender opp med samme resultat. Noen som vet hva som er galt? Norton og Windows lastet ned oppdateringer fra internett uten at det gikk galt...

Håper noen smarte sjeler der ute kan hjelpe meg med problemet. Alle tips og triks tas hjertelig imot!

Berge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...