Kopy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, jeg lurte på en ting. Jeg har kjøpt Microsoft Office 2007, men er det noen som vet om powerpoint lagrer filene på den samme måten som 2003 office? altså kan man kjøre 2007 powerpoint filer med 2003 programmet?? Mvh: Kopy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du må velge lagre som powerpoint 97-2003 versjon for at det skal fungere helt ok i powerpoint 2003... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) To måtar: 1. lagre som 97-2003 dokument. Knappen øverst i venstre hjørne (grøn, blå, gul og raud) lagre som PowerPoint 97-2003 presentasjon 2. Installere oppdatering som gjer at du kan opne pptx og docx i office 97-2003: http://www.microsoft.com/downloads/details...43-c6bb74cd1466 Endret 23. september 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Kopy Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Du må velge lagre som powerpoint 97-2003 versjon for at det skal fungere helt ok i powerpoint 2003... hmm.. men når jeg lagrer så står det at funksjonene ikke kommer til å bli støttet på 97-2003.. fordi jeg brukte de nye background greiene, altså nytt "design" som det står her. De gamle designene er ikke her, og jeg gidder ikke å lage en presentasjon med helt hvit bakgrunn. Har prosjekt nå, har hatt 2 uker på meg å bli ferdig, skal levere inn på fredag. Men får ikke powerpoint 2003 av skolen, selvom jeg ikke har det på pc'n her, så jeg blir ikke ferdig med prosjektet, men har jeg ikke krav på powerpoint av skolen når vi bruker det hver dag? Endret 23. september 2008 av Kopy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Powerpoint er vel ikke eneste programmet for å lage presentasjoner med. Kanskje å ta vekk noen funksjoner som ikke støttes av powerpoint 97-2003 er løsningen..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå