la7tma Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 dette bilder er ikke photoshopet.det som er gjort digitalt med bildet er å gjøre det svart hvit pluss å softe orkidene, restener gjort på kjøkken benken og steik ovne. 1 ripet bildet med skurekost 2lå noen minuter i kaffebad. 3noen minuter i steikovnen på cå 50 grader. husker ikke helt da det er noen år siden jeg laget dette bilde. hva syns dete om bildet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det ser litt ut som dårlig repro av et gammelt bilde. Kult. Det er så utstudert mangelfullt at jeg må ta av hatten for det. Det virker som om du har vært veldig bevisst med hva du er ute etter, og det er litt modig å presentere et så "dårlig" bilde her i BK. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Et meget interessant bilde. Jeg skjønner ikke helt hva du har gjort; men er opprinnelsen et et analogt bilde som har gått igjennom behandlingen ? Tom Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 For å være helt ærlig så faller dette absolutt ikke i smak hos meg. Jeg vet ikke hva det er, men fotografi er det ikke. Det mangler dybde, det mest elementære i fotografi. Belysningen er veldig dårlig. Jeg tror du prøver å overgå deg selv artistisk. Hvis du skal bruke fotografier som medie for kunst, må du først lære deg basisk fotografi. Nå skal det sies at jeg ikke vet hva du er ute etter. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva i alle dager er det der? Ser det er blomster men skjønner ikke hva trådstarter sier i originalposten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hva i alle dager er det der? Ser det er blomster men skjønner ikke hva trådstarter sier i originalposten. Jeg tror trådstarter har brukt en del gamle men kjente teknikker til å behandle et positiv (også kjent som bilde/papir-kopi ) for å få et bestemt utrykk. Hvis dere tar dere tid til å studere bildet i stor størrelse; så vil dere se at det har en ganske så fin dybdevirkning - nesten 3D-aktig. Tom Endret 4. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå