Freedom1 Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hei og hopp har hørt overvettes mange ganger at hva slags sko du har på deg er viktig for jenter har også hørt at jenter har forskjellig smak, at noen sier det og det, men noe må dere vel være enig i, så jeg spør spørsmålet: Hvilke sko burde man IKKE bruke? selv går jeg med et par av disse her: http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/fd/a/...AAAAAAP2qCw.jpg sånn halvveis fritidssko halveis joggesko syntes de gjenspeiler meg ganske godt, er en ganske sporty type, og har egentlig alltid likt joggesko så, kommentarer? //Blarcky Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Lacoste sneakers. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Sko og sko, men Crocks hører vel ikke hjemme på noen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Vi ikke-metrofile gir svarte uansett, ihvertfall så lenge skoa er behagelige å gå i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Ballettsko. Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 platåsko Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Sko og sko, men Crocks hører vel ikke hjemme på noen. Hva er galt med Crocks da? Beste fottøyet jeg har gått med ever da...Må være ekte Crocks selvfølgelig..... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Det ser ut som dynge. Men for all del, hvis man jobber i en butikk eller som frisør kan jeg skjønne at man bruker det for ryggens skyld. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Det ser ut som dynge. Men for all del, hvis man jobber i en butikk eller som frisør kan jeg skjønne at man bruker det for ryggens skyld. Idd! Crocks ser ut som dynge Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 ORKENTLIG mannfolk går med svarte sko!, Passer overhodet ikke til lysere jeans. Hvite sko passer til det meste, men eier ikke et eneste par. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Javisst. Når jeg tar på meg mine hvite converse får jeg en trang til å ha meg med andre menn.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Vi ikke-metrofile gir svarte uansett, ihvertfall så lenge skoa er behagelige å gå i. Jeg har 14 par sneakers, i alle farger og utformigner. Jeg er mer mann enn deg ... Å bry seg om skoene er ikke noe værre enn å bry seg om genser, bukse, frisyre etc. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Vi ikke-metrofile gir svarte uansett, ihvertfall så lenge skoa er behagelige å gå i. Vi? Eller du? Sko og sko, men Crocks hører vel ikke hjemme på noen. Hva er galt med Crocks da? Beste fottøyet jeg har gått med ever da...Må være ekte Crocks selvfølgelig..... Crocks ser helt latterlig dumt ut. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Sånne spisse pensko med lange tupper. Det er stygt det ! Vedder på at flere av dere har dem fordi de har blitt så ekstremt populære nå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Spisse pensko kan vel være praktisk hvis man har veldig små føtter i forhold til resten av kroppen :O Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Spisse pensko kan vel være praktisk hvis man har veldig små føtter i forhold til resten av kroppen :O Dette med å ville ha store føtter på menn er også et ideal som jeg synes er ren bullshit. Noen jenter har et slagord at "vel hvis han har store føtter har han noe annet stort også" huihui hui. Jeg personlig synes det ser dumt ut uansett om person har lange spisser på foten. Jeg ser jo med en gang at det er feilproporsjonert, samme om personen har naturlig små eller store føtter. Jeg synes ikke at en sko skal være noe særlig større enn det foten i seg selv er. Hverken i høyden eller lengden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Heh, det var ikke tiltenkt 'myten' om store føtter, stor penis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå