DaXoN Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 jeg kjøpte noen rollerblades her i sommer og selgeren lovte meg *jeg har vitne* at de her kunne bli bremset med på den måte jeg spurte om *bremse med hjulene* fordi det var den eneste måten jeg har lært ordentlig og liker ikke den andre måten dette var den eneste grunnen til at jeg betalte en ganske høy pris får de Så etter jeg har brukt de 2-3 ganger er hjulene ødelagt nesten jeg bruker de 1 mnd til og det er bare metal igjen nesten på 1 av de 4 hjulene som er viktig lever de inn og få beskjed at nei dette var ikke de sin feil, kjefter på han jeg snakket med litt og får erstattet min hjul pga selgern MEN jeg har nå tenkte at dette var enesten grunne til at jeg betale får de, DE var dyre, og selgeren gidde meg hans ord på dette forand meg og min kompis kan jeg kreve tilbake pengene på dette pga det? fordi jeg vil ikke kjøpe nye hjul vær mnd =/ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan du ikke bare kjøpe noen ekstra harde hjul elns? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Kan du ikke bare kjøpe noen ekstra harde hjul elns? Det er det som er problemet de hjulene jeg fikk var blant de beste de har og de vil ikke engang holde så det vil resultere i at jeg må punge ut med store summer til hjul noe jeg ikke vil siden jeg ble lovet at de skulle holde, så det som har skjedd er dette egentlig: jeg kjøpte noe på grunnlagget av at jeg ble lovet at de skulle holde de gjorde ikke det og de vil ikke fikse det vær gang de tilbyde meg 1 sett med hjul som vil vare noen uker max og jeg vil ikke dette siden jeg ikke får det jeg betalte får vil jeg ha pengene tilbake, ? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Spørsmålet er vel kanskje om selgeren hadde kunnskap nok om rollerblades til å si om hjulene tåler "bremsing" på en spesiell måte. Hadde du derimot handlet de i en sportsbutikk hadde jeg støttet deg 100%, men når det er i mellom to privatpersoner blir det litt mer tvil. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har selgeren solgt deg en gjenstand som ikke er i samsvar med det lovet heller beskrevet har du rett, om jeg ikke husker feil, til å heve kjøpet eller få en ny ting som er i samsvar med det du først spurte etter. Husker ikke loven 100% i hodet for øyeblikket. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Spørsmålet er vel kanskje om selgeren hadde kunnskap nok om rollerblades til å si om hjulene tåler "bremsing" på en spesiell måte. Hadde du derimot handlet de i en sportsbutikk hadde jeg støttet deg 100%, men når det er i mellom to privatpersoner blir det litt mer tvil. Dette var i en sports butikk, kanskje den beste når det kommer til skøyter i byen pga de faktis er så og si de eneste, men jeg snakket jo privat med selgeren på jobben når jeg kjøpte de og han garanterte dette da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå