dbowie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, Jeg har spurt om dette tidligere, men ingen har svart på det innlegget, så nå prøver jeg igjen. Jeg har for en stund siden "mistet" lyden på datamaskinen min. kablene sitter der de skal tror jeg, og jeg kan åpne "realtek HD manager" og der kan jeg spille av testlyder, og de virker. Men alt annet er taust. Lyd fra webtv, eller dersom jeg prøver å spille en mp3 fil fra harddisk, så er det ingen lyd. Hva kan forårsake dette? John Lenke til kommentar
YMF Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, Jeg har spurt om dette tidligere, men ingen har svart på det innlegget, så nå prøver jeg igjen. Jeg har for en stund siden "mistet" lyden på datamaskinen min. kablene sitter der de skal tror jeg, og jeg kan åpne "realtek HD manager" og der kan jeg spille av testlyder, og de virker. Men alt annet er taust. Lyd fra webtv, eller dersom jeg prøver å spille en mp3 fil fra harddisk, så er det ingen lyd. Hva kan forårsake dette? John har også hatt lignenes problem med realtek hd manager. Testen fungerer men ikkenoe annet, jeg deaktiverte Realtek digital output og Høytallere inne på avspillingsenheter, også aktiverte jeg kun høytallere, reboota, så funka det.. Datamaskiner sier jeg bare de ombestemmer seg nå og da, prøv å deaktiver/aktiver, men husk at alle programmer som gir lyd i fra seg må restartes før det tar effekt. **Avspillingsenheter finner du vist du høyreklikker på volumkontrollen i systemtray Lenke til kommentar
dbowie Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 hei, Tusen takk. Jeg deaktiverte Realtek HD og så aktiverte jeg den igjen. vips så var lyden tilbake. og det uten reboot. john Hei, Jeg har spurt om dette tidligere, men ingen har svart på det innlegget, så nå prøver jeg igjen. Jeg har for en stund siden "mistet" lyden på datamaskinen min. kablene sitter der de skal tror jeg, og jeg kan åpne "realtek HD manager" og der kan jeg spille av testlyder, og de virker. Men alt annet er taust. Lyd fra webtv, eller dersom jeg prøver å spille en mp3 fil fra harddisk, så er det ingen lyd. Hva kan forårsake dette? John har også hatt lignenes problem med realtek hd manager. Testen fungerer men ikkenoe annet, jeg deaktiverte Realtek digital output og Høytallere inne på avspillingsenheter, også aktiverte jeg kun høytallere, reboota, så funka det.. Datamaskiner sier jeg bare de ombestemmer seg nå og da, prøv å deaktiver/aktiver, men husk at alle programmer som gir lyd i fra seg må restartes før det tar effekt. **Avspillingsenheter finner du vist du høyreklikker på volumkontrollen i systemtray Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg sliter med samme problem med min nye Pavilion dv3000, er det et kjent problem? - Får heller ikke til det, selv med etter restart .,..... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå