ter-mkrttchan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Eg har forstått det slik at det er mulig å bruke nyare usb-tastatur til Wii-en og tenker derfor å gå til anskaffelse av et trådlaust. Kan nokon anbefale eit greit tastatur til Wii-bruk? Det må gjerne vere uten numerisk tastatur-del og helst større enn ein mobiltelefon Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Wii Keyboard http://www.neoseeker.com/news/8425-wii-key...-from-logitech/ Lenke til kommentar
ter-mkrttchan Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Det såg fett ut, men er det å få kjøpt her til lands? Det trenger ikkje å matche Wii-en, men det skadar absolutt ikkje. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det skal visst komme i oktober. https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...mp;search=S%F8k Lenke til kommentar
ter-mkrttchan Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Ah! Korleis klarte eg å ikkje finne det på Prisguide? Takk! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Prøv å plugge i et vanelig keyboard, se hva som skjer. Den greia må ha drivere, og alt vi trenger er å finne ut hva slags drivere den bruker Så har vi sikkert en del kombitable ting. Lenke til kommentar
ter-mkrttchan Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Eg må faktisk innrømme at det framifrå Logitech-tastaturet mitt frå 2001 faktisk ikkje er utstyrt med USB. **rødme** Det ligger vel an til at eg må vente til Wii-boardet kjem. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hmm... Logitech G15 (Gamle versjonen) funka bra den. Plug and Write =) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Pappas Logitech tastatur funker fett. Bare å sette i Bluetooth dongelen og begynne å spille, nei vent, skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå