Dj-Silence Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Siden min strømforsyning begynner å bli for liten,lurte jeg på om det er mulig å koble to stk til HK!Altså parallell koble slik at begge starter likt!Kan kjøpe nytt og større,men siden jeg har en liggende så vil jeg heller bruke det hvis det er mulig!Er dette mulig??? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 :o :o :o :o :o :o Prøver du det blir det en stund til vi ser deg her på forumet igjen Lenke til kommentar
Dj-Silence Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 :o :o :o :o :o :o Prøver du det blir det en stund til vi ser deg her på forumet igjen Meningen er å få begge til å starte opp likt!ikke koble begge to opp mot HK!Bare lurte på om det er mulig i det hele tatt? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har sett en guide sveve rundt ute på nettet for en tid tilbake ang. det å koble 2 psu'er sammen for økt effekt.... Skal vi se.... ett søk med google å jeg fant: http://overclocking.telefragged.com/articl...sutricks-1.html Post resultat om du får det til! Kaptein_S Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er mulig ja.. men det burde være 2 like strømforsyninger, eller så vil den ene gå føyken før den andre. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Finnes tidligere postinger på dette. Søk i forumet. Har ikke testa sjøl, men det skal være mulig. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Er vel kanskje ikke helt å anbefale det da.... med mindre du har veldig god råd. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Skal du ha PSU'er som går an å kjøre i paralell blir det dyrt og like greit å kjøpe en ny. En annen mulighet er å kjøre en "Master" du plugger i hovedkortet, og en "Slave" som blir trigget av "Master". To PSU'er som uavhengige enheter men som starter samtidig. Slaven kan du feks bruke til å drive vifter og katoder etc. Eller harddisker hvis du har veldig mange. http://pc-mod.com/articles/atx/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå