Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Hva i himmelens navn!

Jeg logga på LBP nå og fikk om en melding om at et av brettene mine hadde blitt moderert og fjernet.

Brettet det er snakk om heter Little Mega Man, hvis det var noen av dere som spilte det.

Brettet bestod av en diger 8bit mega man som jeg laget av diverse klosser i forksjellige farger. Poenget med banen var at man skulle klatre opp på Mega Man (som var diger) aktivere megabusteren som skyter kuler som svever så man kunne komme seg forbi en diger elektrisk blokk.

Noen av dere som kjenner til banen, og kanskje spilte den?

Vel, ikke akkurat støtende, og ikke bryter det med noen opphavrettigheter av noe slag da jeg BYGDE den helt selv av små blokker. Og jeg brukte tiiiiimesvis.

Tydeligvis bortkasta, for de fjerna brettet helt.

:thumbdown:

I frykt for å høres ut som Siv Jensen må jeg få si "JEG ER SJOKKERT!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i himmelens navn!

Jeg logga på LBP nå og fikk om en melding om at et av brettene mine hadde blitt moderert og fjernet.

Brettet det er snakk om heter Little Mega Man, hvis det var noen av dere som spilte det.

Brettet bestod av en diger 8bit mega man som jeg laget av diverse klosser i forksjellige farger. Poenget med banen var at man skulle klatre opp på Mega Man (som var diger) aktivere megabusteren som skyter kuler som svever så man kunne komme seg forbi en diger elektrisk blokk.

Noen av dere som kjenner til banen, og kanskje spilte den?

Vel, ikke akkurat støtende, og ikke bryter det med noen opphavrettigheter av noe slag da jeg BYGDE den helt selv av små blokker. Og jeg brukte tiiiiimesvis.

Tydeligvis bortkasta, for de fjerna brettet helt.

:thumbdown:

I frykt for å høres ut som Siv Jensen må jeg få si "JEG ER SJOKKERT!"

Husker den banen godt, de var faktisk litt morsom også. Mulig de synes den var rasistisk og gjorde narr av store og overvektige folk, pga de sorte "sveveblokkene" og størrelsen + navnet "Mega Man".. :!:

Neida, må være en feil. Kom over dette på et forum tidligere i dag:

has anybody goten their level moderated for some reason mine did it was called Lightsaber Duel thats gay *** i did nothing wrong who can i contact about this anybody know

Så er visst flere som får moderert banen sin uten grunn.. :(

Du hadde ikke lagret den på My moon/Min måne, da...?

Lenke til kommentar
Brettet mitt var lagret på "min måne" men de har slettet det derfra også.

Dvs. jeg ser bildet, navnet og beskrivelse av brettet, men når jeg trykker på det står det at det ikke finnes.

Jeg har sendt mail til MM og bedt om en redegjørelse.

Jeg tipper det er fordi Mega Man i seg selv er copyrighted, og da kan det jo være at du ikke har lov å lage han på en bane. Ikke vet jeg. Spilte den banen i betaen, kudos til deg. ;)

Lenke til kommentar
Brettet mitt var lagret på "min måne" men de har slettet det derfra også.

Dvs. jeg ser bildet, navnet og beskrivelse av brettet, men når jeg trykker på det står det at det ikke finnes.

Jeg har sendt mail til MM og bedt om en redegjørelse.

Jeg tipper det er fordi Mega Man i seg selv er copyrighted, og da kan det jo være at du ikke har lov å lage han på en bane. Ikke vet jeg. Spilte den banen i betaen, kudos til deg. ;)

Så alle "hermebaner", som God of War-banene, den ene Mariobanen jeg har sett og alle de andre som prøver å gjenskape noe fra andre spill, blir fjernet..? :dontgetit:

Det var jo de som var morsomme.. :cry:

Lenke til kommentar

Ingen som vet det, vel. Kan vel hende at dem har gjort en feil, og fjernet den ved et uhell. Send en mail og spørr om å få den tilbake, og der sier de kanskje grunnen til hva som var evt galt med banen.

Edit: Da var mitt eksemplar av LBP kommet, ble sendt klokka 15 fra absoluttspill, og det var i postkassa i dag. :p faen meg raskt. VEL SPILLING PÅ GANG! :D

Endret av HaueR
Lenke til kommentar
Så alle "hermebaner", som God of War-banene, den ene Mariobanen jeg har sett og alle de andre som prøver å gjenskape noe fra andre spill, blir fjernet..? :dontgetit:

Det var jo de som var morsomme.. :cry:

Nei, altså jeg aner ikke. Jeg bare tipper. Det er jo litt forskjell på de andre og, i og med at de ikke er en kopi av de andre, de er mer tribute. Mega Man var derimot så og si identisk. Jeg tipper hvertfall det er noe problemer med copyrights som gjør at den er slettet, men for all del, det kan godt hende det er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort ferdig "singleplayer", og prøver å komme meg inn på creatoren. Halvparten av menyen er grået ut så jeg kan ikke bruke knappene, og når jeg trykker på popit cursor kommer det kun tutorial. Selv om jeg ser den ferdig så kommer jeg ikke videre. Må vel ha på noe feil mode eller noe? jeg fatter ikke...

Lenke til kommentar
Men tar du og gjør det du skal i tutorialen da ?

Ja, jeg flytter på noe saker og gjør som han demostrerer. Hvordan vet jeg når jeg er ferdig? hvordan kommer jeg meg ut? og hvorfor i all verden er tutorials obligatorisk.

Du må høre godt etter på hva han sier, følge godt med, og se hva "dronningen" sier at du skal gjøre. Gjør det du får beskjed om, det kommer en "Glad-lyd", en boks dukker opp som forteller deg at du har klart den, og skjermen blir fylt av objekter og ting som belønning for det du har gjort. Det kommer så opp en boks som spør om du vil bli tatt med tilbake til brettet ditt, svar "OK", og du er tilbake. Er en del sånn opplæringer, bare ta alle og vær tålmodig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...