Markus1802 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er jo bare å stikke en snartur innom prisguide.no da;) Men skjønner poenget ditt;) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) In preparation for European launch this week, the LittleBigPlanet servers will be temporarily down due to maintanance on Tuesday, 11/4 starting at 1:30am (PST). We'll be sure to post here again once ther server is back up. Our apologies for any inconvenience this maintenance will cause. LittleBIGServer Message Starter altså kl 10:30 norsk tid ifølge mine "beregninger".. Btw, noen som vet om en bra TimeZone Converter, gjerne en som kan lastes ned som Widget til Mac OS X...? Endret 4. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jeg var i en butikk i sta som sa de var releas i morgern. den hadde det i glass skapet sitt Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Forhåndsbestilling her, så min kommer i postkassa. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 MM forvirrer veldig. No har MM lagt ut dette bilde på flicker kontoen sin: Lenke til kommentar
drezz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 jeg var i en butikk i sta som sa de var releas i morgern. den hadde det i glass skapet sitt Var vel ikke spaceworld? var det? Gamestop sier at de ikke selger det før den 07, og der har jeg allerede forhånd's bestilt pga kratos kostymet Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det noen butikker som selger dette i dag? Spaceworld sa at det kommer på fredag. Skulle det ikke komme idag da? To-the-game sier det. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sier meg enig jeg og. Var selv klar til å betale en kompis av meg prisen på spillet (650) pluss 100 kroner for å reise inn til Bergen å kjøpe det. Men han gadd ikke:p Men fikk nettopp mail fra platekompaniet og de sender det i dag. Tipper jeg får det fredag, men er det et lite håp om jeg får det i morgen? Bor på Gjøvik. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Gamezone sendte også ut min i dag!! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Mitt eksemplar av LittleBigPlanet ble også sendt idag. Bekrefter at LittleBigPlanet er på lager og sendes fra oss i dag. Vennlig hilsenAbsolutt Spill AS. Da kommer det i morra eller fredag, mest sannsynlig fredag. Vel, da blir jeg opptatt i helga iallefall. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 men er det et lite håp om jeg får det i morgen? Bor på Gjøvik. Tviler. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Noen her som noen gang har fått tilsendt noe direkte fra Nordisk Film? Fikk dere noen som helst bekreftelse på at varen ble sendt? I så fall, hvor lang tid tok det da før dere fikk varen..? EDIT: Bor i Oslo, hvis det skulle ha noe å si.. Endret 5. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jippi! Fikk også beskjed fra absoluttspill.no at spillet nå var på lager og at de hadde sendt det Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GAME i Trondheim selger spillet i dag =] Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GAME i Trondheim selger spillet i dag =] Oh, nå fikk jeg veldig lyst til å forte meg ned dit og kjøpe det. Du vet ikke hvor lenge de har oppe idag? Har de igjen mange? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ååh.. Da har jeg ikke skullet bestilt spillet! xD Jeg vil spille nå! Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GAME i Trondheim selger spillet i dag =] Oh, nå fikk jeg veldig lyst til å forte meg ned dit og kjøpe det. Du vet ikke hvor lenge de har oppe idag? Har de igjen mange? De har ikke satt opp åpningstider på døra, så jeg vet ikke desverre... Hadde 5 stk i hylla bak disken når jeg kjøpte der kl. 16.00. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kuleste spillet ever men jeg kan seriøst ikke kjøpe det nå, jeg nekter. Det er 4-5 andre spill som venter også, har ikke tid til å spille alt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Deal sendte mitt i dag.. til den nette sum av 338,- inkl frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå