Bromlexl Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Står på platekompaniet at det kommer 7ende, så vil tro det stemmer. Dere som enda ikke har fått tak i spillet har mye å glede dere til. (Men det trenger dere sikkert ikke meg til å fortelle dere ) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jaja. gni det inn! Synd jeg ikke satset på deal.no Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er Deal.no så billige på spill da? Angret på at jeg ikke bestillte fra de.. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 *i mine innlegg * Jeg har bestilt ps3 bundle med lbp! Blir artig! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er Deal.no så billige på spill da? De hadde det for 300 kr. Synd at jeg ikke kjøpte fra deal Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Blir nok mange glade LittleBigPlanet spillere til helgen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er Deal.no så billige på spill da? De hadde det for 300 kr. Synd at jeg ikke kjøpte fra deal Kjøpte min for 649 i en butikk i Bergen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, du er vel fornøyd med å ha betalt over dobbelt så mye som alle andre og i tillegg ha fått det senere? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Image importing coming to LBP before christmas Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Herlig! Da mangler vi bare at vi kan ta bilder og filme, og lagre det på harddisken, eller i spillet! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Image importing coming to LBP before christmas Digg! Men er vel ganske stor sjangse for at det blir en del "rare" bilder på denne måten. Hvordan skal de håndtere det, mon tro...? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel, det er jo mulig å ta "rare" bilder med Eye og da? :!: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vel, det er jo mulig å ta "rare" bilder med Eye og da? :!: Men de gjør det mye lettere på denne måten. Man kan jo laste ned hva man vil fra nettet, og der finnes det mye "rart"... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hmm men det å lage slike "rare" brett med "rare" bilder vil bety utestengelse for godt. Får håpe de er kjape å moderere. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dette blir bedre og bedre. (: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hmm men det å lage slike "rare" brett med "rare" bilder vil bety utestengelse for godt. Får håpe de er kjape å moderere. No elephants in bikinies! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den artikkelen stemmte nok ikkje No LBP Image Importing Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ja, du er vel fornøyd med å ha betalt over dobbelt så mye som alle andre og i tillegg ha fått det senere? Seinere og seinere, har no spillt det i 2 uker no. Eg bryr meg ikkje om eg har betalt dobbelt så mye som de andre heller. Dette e et spill eg har ventet lenge på og har hatt skikkelig lyst på. Da ska eg ikkje være noe gjerrig heller. Endret 4. november 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Må si meg enig i det GhostViper sier. Driter egentlig i hvor mye det koster, 399,- eller 499,- Dette er et spill jeg har lyst på og da gidder jeg ikke og trolle rundt på alle internettsidene for å finne den billigste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå