Naiits Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Selger de den på alle stedene då? Så hvis eg e tidelig nok ut på platekompaniet så kan eg skaffe meg en? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg snakker om her i Japan Hvordan det er i Norge aner jeg ikke Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva gjør du egentlig i Japan Kadaju? Har lyst å flytte en stund fra kjedelig Norge selv Bare jeg må ha en god nok grunn, tillegg til at jeg får noe nytte av turen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var koselig tid vi hadde Tidus2k Spillet er rett og slett genialt fordi du må få hjelp av vennene dine i Little Big Planet universet for å få nye stickers osv... Little Big Planet for meg kan godt bli mitt game of the year spill. Men LBP får konkurranse av mangen andre storspill som har kommet dette året!! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva gjør du egentlig i Japan Kadaju? Har lyst å flytte en stund fra kjedelig Norge selv Bare jeg må ha en god nok grunn, tillegg til at jeg får noe nytte av turen. Studerer her. Og du er langt i fra den eneste som synes Norge er kjedelig Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva gjør du egentlig i Japan Kadaju? Har lyst å flytte en stund fra kjedelig Norge selv Bare jeg må ha en god nok grunn, tillegg til at jeg får noe nytte av turen. Studerer her. Og du er langt i fra den eneste som synes Norge er kjedelig JA VIELSKER DETTE LANDET!!!!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er ikke dette en LBP-tråd og ikke en "krangle om Norge eller Japan er best"-tråd...? Dette innlegget var vel ganske så unødvendig det óg.. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bra Mokko Bra Ville egentlig likt en level creator til PC, tenkte hvor mye bra som hadde kommet da! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fikk nettopp en Kratos/Medusa/Minosaur + Sticker-pack -kode GRATIS fra en fyr her. Flere som driver å deler ut koder der, godsnakk litt med dem så får dere! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) En japaneser som har laget en horisontal shooter i LBP Endret 3. november 2008 av praystation Lenke til kommentar
shaker Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) En japaneser som har laget en horisontal shooter i LBP Sykt hva man kan lage i LBP :o Btw det heter japaner Endret 3. november 2008 av shaker Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Når er LBP kommer egentlig? På den offisiele bloggen står det 3 november i Europa, men jeg sjekke butikkene....Ingen ting Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det kan jeg leve med! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har vel hørt både 5. og 7. november, menmen, vi får se når det dukker opp i postkassen! Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg klarer snart ikke å vente lenger Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har vel hørt både 5. og 7. november, menmen, vi får se når det dukker opp i postkassen! Hos elprice hvor jeg bestilte spillet står det at de kommer til å sende det den 5.nov. Står også at release er 7.nov. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Release er vel 7ende. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ringte til eb-games og han sa 2uker eller mer. Han har antageligvis ikke peiling. Endret 3. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ringte til eb-games og han sa 2uker eller mer. Han har antageligvis ikke peiling. To uker... fra nå..? Endret 3. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå