Kuff1 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, men nå går det sjukt treigt i poden. Samme her! Jeg måtte nettopp skru av og på igjen fordi den nedtellings-greia fra et race ble med inn i poden. Og nå har jeg sittet i sikkert et minutt og stirret på en helt tom pod! Sackboyen min blir ikke lastet inn. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Må vel legge til at alle banene ble "acet" i går. Dvs spille alle banene uten å miste liv. Har igjen en premie på nest siste bane, så er alt 100% Hardt arbeid, men absolutt verdt det. BTW, oppfordring til alle. ACE siste bossen for et rått kostyme^^ Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ååh, bestilte det fra gamezone jeg men der ble det utsatt Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når er egentlig den norske release datoen? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er vel fredag den 7. November som er Norges dato nå. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hey, folkens! Jeg trenger en hjelpende hånd. Jeg driver og acer alle brettene nå for å få et gulltrophy. Jeg har alle brettene bortsett fra et av de korte sidequest-brettene. Jeg ser på kartet at "nøkkelen" er å finne i brettet "The Wedding Reception". Etter hva jeg kan se så er det to nøkler på brettet og jeg har funnet den siste nesten helt på slutten av brettet, men hvor er den andre nøkkelen? Husk å sett svaret i spoilertag om du kan hjelpe meg så ikke noen blir grinete Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det er vel 5-7 november, +/-. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Leter etter den jeg også GET Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fant den andre nøkkelen på The Wedding Reception. Den er høyt over den siste rosa bouncy plattformen. Bare hopp høyt nok så tar du den Endelig fikk jeg min aller første gull trophy! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det tilfelle at serverene er nede igjen ? Er bortreist til Søndag, så får ikke spilt før da, men kjedelig å komme hjem til stengte servere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 8 dager igjen for meg! Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oppdatering 1.03 ute... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oppdatering 1.03 ute... Hva gjør den..? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det tilfelle at serverene er nede igjen ?Er bortreist til Søndag, så får ikke spilt før da, men kjedelig å komme hjem til stengte servere. Serverene e oppe igjen no etter patchen. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vet ikke om dette er blitt sagt i tråden allerede. Playstation US blog har sluppet informasjon om "limited content" som er nedlastbart gratis via PlayStation Network i perioden 6/11-19/11. Post på bloggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå