Fenixen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan jeg spørre, hvordan i helvete har dere fått spillet? alle som bestillte fra deal.no og noen andre steder fikk det jo for en uke siden.. Jeg og dama har straks runna spillet Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da var siste boss og acet, ser nå faktisk at jeg mangler nest siste bane og. Fanden, jeg oversåg den siden sist post jeg skrev. Jaja, får ta det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Serverne er visst oppe nå. Kilde Får ikke sjekket selv for øyeblikket. Er det noen som kan bekrefte at det er tilfelle? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da var siste boss og acet, ser nå faktisk at jeg mangler nest siste bane og. Fanden, jeg oversåg den siden sist post jeg skrev. Jaja, får ta det når jeg kommer hjem. FUCK! Jeg acet siste boss. Da jeg kom til slutten ved målplata hoppet jeg av pur lykke....ble stuck under i terrenget og klemt ihjel like før jeg gikk opp på plata. ER DET MUUUULIG??! Det eneste brettet jeg sliter med å ace er første brett på det fjerde området. Gawd, det er plagsomt like ved slutten der, og de som har spilt det veit garantert hva jeg sikter til....*BOOOOOOM* Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Serverne er visst oppe nå. KildeFår ikke sjekket selv for øyeblikket. Er det noen som kan bekrefte at det er tilfelle? Oh yeah! Det funker!!! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) YEE ... it works Serverene er oppe and running Endret 27. oktober 2008 av Solsviken Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er mulig jeg er litt gammal, men hva betyr egentlig "acet"? Lenke til kommentar
Oys Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Et spørsm. Så i elkjøp's crazy days kundeavis en annonse om LBP. Det stod pris: 599 og informasjon om spillet , men ingen ting om realase dato. Kan det da være slik at de har spillet ute for salg fra mandag, i morgen?? Sjekket varelagerstatus og de har ikke fått det inn i noen butikker i Oslo-området i alle fall Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vil man ha x20 trofeet kan man teste mitt (amatørmessige) brett "The quickie!" Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 har folk lagt ut baner no da? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Et spørsm. Så i elkjøp's crazy days kundeavis en annonse om LBP. Det stod pris: 599 og informasjon om spillet , men ingen ting om realase dato. Kan det da være slik at de har spillet ute for salg fra mandag, i morgen?? Sjekket varelagerstatus og de har ikke fått det inn i noen butikker i Oslo-området i alle fall Elprice selger LBP for 399,- utgivelsesdato 5.11 Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan i helvete acer dere banene? Har dere ikke ett liv Har acet fram til den første mexico skitten, den sliter jeg på! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan i helvete acer dere banene? Har dere ikke ett liv Har acet fram til den første mexico skitten, den sliter jeg på! Mange av banen er jo dritenkle å ace på to-tre forsøk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva mener dere med acet?? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva mener dere med acet?? Rundet uten å dø. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Helvete så spillet hakker. Må være heilt sjukt med folk på nett nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det like laggete på nett nå som det var i betaen...? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, men nå går det sjukt treigt i poden. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen andre som ikke kommer seg inn nå? MM's første krasj? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kom meg inn igjen nå, prøvde i 5 min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå