Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid noen som klarer å skaffe seg flere. Så det er en liten sjangse for at det blir flere koder tilgjengelig.

 

Uansett, så er det med den største glede å si at LittleBigPlanet er fantastisk. Det innfrir alle de forhåpninger man kan ha (mine hvertfall). Det ser pent ut samtidig som at det krever litt avspilleren skal man få 100% på en bane. Og det som kanskje er det morsomste er alle de forskjellige banene man kan lage, og spille på. Det er noen virkelig kreative folk der ute i verden.

 

Et must, om man eier en PS3!

Lenke til kommentar

Kom hjem fra trening nå, og er ganske skuffet over å ikke ha fått et lite takk.. Det var faktisk bare 150 av disse kodene tilgjengelig i dag, og jeg har sett folk på nettet som har solgt dem for en del penger. Men du som fikk en helt gratis greier ikke å si takk engang..

 

Skal det være sånn så kunne jeg helder gitt den via PM til en av de som maste og tryglet meg, men jeg ville jo at alle skulle få en sjangse..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

alt håp er ikke ute enda :dribble:

 

http://www.meristation.com/v3/des_noticia....c0f&pic=GEN

 

for 1 time siden ble det lagt ut 1250 keys på denne spanske siden, det eneste du må gjøre er å sende mail til denne adressen [email protected] og skrive inn dette Beta MeriStation Little Big Planet i ''emne'' feltet.

 

LYKKE TIL, førstemann til mølla :) serveren deres plukker ut de 1250 første som sender inn mail, og sender ut keys til eposten dere sender ifra. serveren sender ut mail fra imorgen kl 08.00 om jeg ikke har forstått feil :cool:

Endret av MclarenMrcedes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...