Trixhead Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 HMMMM. sikker på at du ikke skrev feil betakey Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sikkert noen som hadde menyen der du skriver inn koden på PS3'en klar, og satt og trykte F5 på laptoppen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Men i helvete da!! Seff, var jo jeg på fotballtrening... Kommer det noe på eurogamer i kveld da, eller er liksom utdelingen over?? Endret 24. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er alltid noen som klarer å skaffe seg flere. Så det er en liten sjangse for at det blir flere koder tilgjengelig. Uansett, så er det med den største glede å si at LittleBigPlanet er fantastisk. Det innfrir alle de forhåpninger man kan ha (mine hvertfall). Det ser pent ut samtidig som at det krever litt avspilleren skal man få 100% på en bane. Og det som kanskje er det morsomste er alle de forskjellige banene man kan lage, og spille på. Det er noen virkelig kreative folk der ute i verden. Et must, om man eier en PS3! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som har en ekstra kode? Hadde vært veldig fett om jeg hadde fått en. Send en PM hvis du har Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fan Lå og sov når mokko la ut koden Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er ikke ferdig på jobb før klokka halv ti i kveld, og jeg greier knapt vente til jeg får spilt LBP når jeg kommer hjem, så kan ikke de som allerede har begynt fortelle litt om hvordan spillet er? Kan man lage egne baner i betaen f.eks? Timene går jævlig sakte nå. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kjempegøy! Man kan spille noen baner som utviklerene har laget, man kan lage baner og man kan spille baner som andre folk i betaen har laget -- alene eller ilag med andre! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 var ikke meg som fikk den iallefall. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vinneren kan da ta en pause å takke Mokko, synes jeg! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kan jo hende det er en gjest som har vunnet. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nei, det var jeg. Lagde en ny EU-konto, så jeg kan spille LBP på TO kontoer. Neida.. Men det er litt dårlig gjort av den heldige å ikke vise litt form for takknemlighet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Kom hjem fra trening nå, og er ganske skuffet over å ikke ha fått et lite takk.. Det var faktisk bare 150 av disse kodene tilgjengelig i dag, og jeg har sett folk på nettet som har solgt dem for en del penger. Men du som fikk en helt gratis greier ikke å si takk engang.. Skal det være sånn så kunne jeg helder gitt den via PM til en av de som maste og tryglet meg, men jeg ville jo at alle skulle få en sjangse.. Endret 24. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 dårlig gjort av vinneren Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Takket være Dunedain som tipset meg, fikk jeg også tak i en kode blant de 150 som Gamereactor delte ut. Har lastet ned og installert nå, og skal straks teste det ut. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er enig at det er veldig dårlig av vinneren og ikke si takk. Og at han/hun er opptatt med og spille er en dårlig unnskyldning, jeg mener man bør si takk med engang man ser at koden virket. Vinneren burde skamme seg Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) alt håp er ikke ute enda http://www.meristation.com/v3/des_noticia....c0f&pic=GEN for 1 time siden ble det lagt ut 1250 keys på denne spanske siden, det eneste du må gjøre er å sende mail til denne adressen [email protected] og skrive inn dette Beta MeriStation Little Big Planet i ''emne'' feltet. LYKKE TIL, førstemann til mølla serveren deres plukker ut de 1250 første som sender inn mail, og sender ut keys til eposten dere sender ifra. serveren sender ut mail fra imorgen kl 08.00 om jeg ikke har forstått feil Endret 24. september 2008 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fyfader, håper virkelig jeg får en kode .. Litt i tvil om at jeg er en av de 1250 men. Tror dere at noen av de andre gamereactor sidene har igjen en key? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Takker, har nå sendt mail så er det bare og håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå