Mokko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Vil det ikke uansett bare være for en som har den å legge den som premie på banen han lager, og vips så får alle den? Du kan vel ikke legge ut kostymer og klistremerker som Media Molecule-folka har laget.. Bare klistremerker og ting du/andre har laget.. Endret 15. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 At det skal være en premie til de som skaffer seg spillet fort. Tenk for folk som deg da, som måtte ønske det til julegave. Jeg har forhåndbestilt så jeg bryr meg ikke, men jeg synes da synd på folk som må spare for å kunne kjøpe dette. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vil det ikke uansett bare være for en som har den å legge den som premie på banen han lager, og vips så får alle den? Du kan vel ikke legge ut kostymer og klistremerker som Media Molecule-folka har laget.. Bare klistremerker og ting du/andre har laget.. Var vel mulig å legge ut MM sine figurer i hvertfall i betaen som premie, men ettersom alle hadde de fra historien fikk man kun grønne kuler. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Vil det ikke uansett bare være for en som har den å legge den som premie på banen han lager, og vips så får alle den? Du kan vel ikke legge ut kostymer og klistremerker som Media Molecule-folka har laget.. Bare klistremerker og ting du/andre har laget.. Var vel mulig å legge ut MM sine figurer i hvertfall i betaen som premie, men ettersom alle hadde de fra historien fikk man kun grønne kuler. Tror da det er sånn at de premiene som finnes i historien må skaffes gjennom å spille gjennom den. Ellers hadde det jeg bare vært for dumt, da kan en fyr spille gjennom historien, samle sammen alle premiene, og lage et eget brett der alle premiene bare regner i hodet på deg.. Endret 15. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Enig i det, var bare det at jeg ikke så noen begrensninger i betaen. Regner og forventer jo nesten det blir slik du sier. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva syns vi egentlig etter å ha spilt betan? Jeg kan ikke svare for andre men jeg kan svare for meg. Jeg hadde store forventninger til dette spillet, og de første timene av betan var det kjempeartig. Etter at jeg hadde greid ut de 4 historie banene begynte jeg å spille baner andre hadde laget. Så en dag satt jeg meg ned og skulle bygge en bae selv, den delen av spillet jeg hadde gledet meg mest til. Men her ble skuffelsen og fustrasjonen stor. For det første var det alt for vanskelig og innviklet å bygge baner, man måtte også gjennom evig lange og kjedelige opplæringer, mot at det bare kom opp en boble hvor det stod hva man skulle gjøre. Det var også så forbanna irriterenes at man måtte huske og sette ting i riktig linje heletiden. Hvis du bare tok og plasserte noe ble det bare en del av bakgrunnen, ikke noe som kunne nås. Det siste jeg ble skuffet over og veldig irritert over, var at man ikke kunne plasere ting i luften uten og bla i menyene for å bolte det fast. Syns rett og slett dette spillet skuffet stort, skal avbestille det ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Enda i hvertfall. Men det er nå bare min mening da. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var litt frustrert over banebyggingsmodusen jeg også, men historiemodusen virker engasjerende nok til at spillet er verdt å kjøpe, og alle de brukerlagde banene selvfølgelig! Men jeg skal nok greie å bli vant med banebyggingsmodusen (for et ufattelig kult ord!) etter hvert. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hmm, når hele spillet faktisk bygger på at det skal være realistisk, så er det kanskje ikke så rart du må bolte det? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var litt frustrert over banebyggingsmodusen jeg også, men historiemodusen virker engasjerende nok til at spillet er verdt å kjøpe, og alle de brukerlagde banene selvfølgelig! Men jeg skal nok greie å bli vant med banebyggingsmodusen (for et ufattelig kult ord!) etter hvert. Banene i banemodusen var jo artige, men ikke såååå artige syns jeg. Men det er nå bare min mening da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Deler en del av "banebyggemodusfrustrasjonene" dine (kulere ord enn ditt, Flaringo! ) Jo Are, men jeg mener at spillet er verdt å kjøpe uansett. Selv om du og jeg ikke liker og/eller mestrer byggingen, så er det helt klart tusenvis som gjør det. Man kan få så utrolig mye ut av dette spillet selv om man ikke deltar i byggingen selv. EDIT: Skriveleif EDIT2: Mer skriveleif. EDIT3: HELVETE SÅ MYE SKRIVELEIF!!!! (Måtte bare få det ut.. ) Endret 16. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var jo en materialet som kunne være i luften uten boltring. Dark matter eller no. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Var jo en materialet som kunne være i luften uten boltring. Dark matter eller no. Sant det, men skal du ha noe annet til å holde seg i lufta, så må du bolte det fast i dette materialet. Burde vært en "opphev-tyngdekraft"-knapp, som du kan trykke inn på de materialene du vil skal sveve.. Endret 16. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Deler en del av "banebyggemodusfrustrasjonene" dine (kulere ord enn ditt, Flaringo! ) Jo Are, men jeg mener at spillet er verdt å kjøpe uansett. Selv om du og jeg ikke liker og/eller mestrer byggingen, så er det helt klart tusenvis som gjør det. Man kan få så utrolig mye ut av dette spillet selv om man ikke deltar i byggingen selv. EDIT: Skriveleif EDIT2: Mer skriveleif. EDIT3: HELVETE SÅ MYE SKRIVELEIF!!!! (Måtte bare få det ut.. ) Er helt enig i det du sier! Selv om du ikke behersker banebyggingsmodusen, så er det nok av historie-baner å boltre seg i, og mer enn nok av brukerlagde baner! Jeg gleder meg sykt til å se hva utviklerene har funnet på i historiemodusen, og ikke minst hvilke ville idéer brukerene har! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Var jo en materialet som kunne være i luften uten boltring. Dark matter eller no. Sant det, men skal du ha noe annet til å holde seg i lufta, så må du bolte det fast i dette materialet. Burde vært en "opphev-tyngdekraft"-knapp, som du kan trykke inn på de materialene du vil skal sveve.. Send det inn, så kommer det kanskje engang? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Var jo en materialet som kunne være i luften uten boltring. Dark matter eller no. Sant det, men skal du ha noe annet til å holde seg i lufta, så må du bolte det fast i dette materialet. Burde vært en "opphev-tyngdekraft"-knapp, som du kan trykke inn på de materialene du vil skal sveve.. Send det inn, så kommer det kanskje engang? Tja.. er det stemning for det, så hvorfor ikke? Noen som vet hva man sender sånne ting til, da? EDIT: Jaja, tar kvelden nå.. Sender uansett ikke inn før i morgen. Natta da, folkens! Endret 16. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hva syns vi egentlig etter å ha spilt betan?Jeg kan ikke svare for andre men jeg kan svare for meg. Jeg hadde store forventninger til dette spillet, og de første timene av betan var det kjempeartig. Etter at jeg hadde greid ut de 4 historie banene begynte jeg å spille baner andre hadde laget. Så en dag satt jeg meg ned og skulle bygge en bae selv, den delen av spillet jeg hadde gledet meg mest til. Men her ble skuffelsen og fustrasjonen stor. For det første var det alt for vanskelig og innviklet å bygge baner, man måtte også gjennom evig lange og kjedelige opplæringer, mot at det bare kom opp en boble hvor det stod hva man skulle gjøre. Det var også så forbanna irriterenes at man måtte huske og sette ting i riktig linje heletiden. Hvis du bare tok og plasserte noe ble det bare en del av bakgrunnen, ikke noe som kunne nås. Det siste jeg ble skuffet over og veldig irritert over, var at man ikke kunne plasere ting i luften uten og bla i menyene for å bolte det fast. Syns rett og slett dette spillet skuffet stort, skal avbestille det ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Enda i hvertfall. Men det er nå bare min mening da. Tror du må sette deg ned litt mer med spillet. Editoren er enkelt oppbygd men du må tenke også. De tutorialene MÅ man gjennom siden man lærer logikken bak hver enkelt verktøy. Du må også utføre oppdrag i tutorialene så man er sikker på at du kan alt. Du styrer jo selv hvor objektet skal være, om du ikke får tak i et objekt og det har havna bak noe kan du alltids spole tilbake, sette på pause. Altså du har jo 100% kontroll her. Kun kreativiteten som setter en stopper. Spillet her er beste spillet jeg har spilt de siste 10-årene her og det burde vinne en innovasjonspris av noe slag. Nå satt jeg ca 30+ timer med betaen og lekte meg, så editoren er som min høyrehånd nå. Sikkert laget rundt 20 objekter selv, alt fra kjøretøy, til hus til snowboard og leketøy til bakgrunnsdesign. Alt tegnet nøye for hånd Endret 16. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva syns vi egentlig etter å ha spilt betan?Jeg kan ikke svare for andre men jeg kan svare for meg. Jeg hadde store forventninger til dette spillet, og de første timene av betan var det kjempeartig. Etter at jeg hadde greid ut de 4 historie banene begynte jeg å spille baner andre hadde laget. Så en dag satt jeg meg ned og skulle bygge en bae selv, den delen av spillet jeg hadde gledet meg mest til. Men her ble skuffelsen og fustrasjonen stor. For det første var det alt for vanskelig og innviklet å bygge baner, man måtte også gjennom evig lange og kjedelige opplæringer, mot at det bare kom opp en boble hvor det stod hva man skulle gjøre. Det var også så forbanna irriterenes at man måtte huske og sette ting i riktig linje heletiden. Hvis du bare tok og plasserte noe ble det bare en del av bakgrunnen, ikke noe som kunne nås. Det siste jeg ble skuffet over og veldig irritert over, var at man ikke kunne plasere ting i luften uten og bla i menyene for å bolte det fast. Syns rett og slett dette spillet skuffet stort, skal avbestille det ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Enda i hvertfall. Men det er nå bare min mening da. Følte akkurat det samme, men får vel bare gjøre som Avean sier og sette meg ned og gå skikkelig inn i det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vet ikke om du prøvde deg på sarkasme men hvis det som gjorde LBP dårlig i deres øyne var hvor vanskelig editoren er så må dere sette dere ned og tenke ja For det er noe av det enkleste som finnes, klart skal man bygge Transformers som enkelte japanesere har gjort og få en lastebil til å morphe til Optimus Prime da snakker vi avansert Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 No har spillet blitt utsatt pga noen setninger fra koranen som e i bakgrunsmusikken Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 No har spillet blitt utsatt pga noen setninger fra koranen som e i bakgrunsmusikken Really...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå