Coffey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Føkk, jeg savner beta'n Restarta du? Jepp. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg gikk inn på PSforum.no helt tilfeldig nå, og så at vinnerene i LBP-konkurransen var kåret for to timer siden.. Kom på at jeg hadde deltatt, så da leste jeg gjennom.. And the winner(s) is… * Mitt navn * En annen random person DET ER MEG! JIPPI!!! EDIT: Så var det bare å bli kontaktet, da.. Endret 3. juni 2012 av Mokko Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gratulerer. Hva har du vunnet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Gratulerer.Hva har du vunnet? En kopi av spillet.. "Først av alt må vi si at vi i denne konkurransen fikk inn utrolig mange svar, noe som er veldig gledelig for oss og som gir inspirasjon til å gi dere enda flere muligheter til å vinne fete premier fremover :-)" De får utrolig mange svar og skal trekke ut kun to vinnere, også vinner jeg.. Utrolig.. http://psforum.no/2008/10/13/lbp-vinnere-trukket/ Endret 13. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer.Hva har du vunnet? En kopi av spillet.. "Først av alt må vi si at vi i denne konkurransen fikk inn utrolig mange svar, noe som er veldig gledelig for oss og som gir inspirasjon til å gi dere enda flere muligheter til å vinne fete premier fremover :-)" De får utrolig mange svar og skal trekke ut kun to vinnere, også vinner jeg.. Utrolig.. http://psforum.no/2008/10/13/lbp-vinnere-trukket/ Gratulerer så mye Mokko, din heldiggris. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk, takk.. Da kan "LBP" stykes fra julens ønskeliste.. Da får jeg vel ett unikt kostyme(r?) hvis jeg spiller spiller i løpet av første uka? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikkje bare 1 men 2. T-skjorte og romdrakt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikkje bare 1 men 2. T-skjorte og romdrakt. Utrolig digg.. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikkje bare 1 men 2. T-skjorte og romdrakt. Utrolig digg.. Dette gjelder alle? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikkje bare 1 men 2. T-skjorte og romdrakt. Utrolig digg.. Dette gjelder alle? Tror det er alle som spiller spillet den første uka, ja.. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mokko? Du vet at du er en heldig jævel? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Mokko? Du vet at du er en heldig jævel? Er klar over det, ja ^^, Kom tilfeldigvis forbi konken 3. oktober, og la inn et kjappt svar. Så kom jeg på denne konkurransen i går kveld, jeg finner ut at vinnerne er trukket ut, scroller nedover siden, og der står det to navn. Det ene er mitt. Fikk nesten hjerteattack! Jeg klarer fortsatt ikke å bli helt vant til at navnet mitt står på vinnerlisten deres :!: EDIT: Tia Helene er også en heldig jævel! Endret 14. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Søren ass, glemte å være med på den konkurransen Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Grattis Mokko! Hva gikk denne konken ut på? Og hva vant du? Jeg følger visst ikke helt med. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Angående romkostyme og t-skjorte så vil det være nedlastbart på PS Store den første uken. Man får det ikke for å spille. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er nesten sånn at LBP skulle hatt sitt eget forum, tråden her har 88 sider allerede ... Uten noe tvil at dette spillet kommer til å få ett ekstremt svært miljø. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Grattis Mokko! Hva gikk denne konken ut på? Og hva vant du? Jeg følger visst ikke helt med. Konken gikk ut på å svare på fem spørsmål, som man skulle svare på via mail. De hadde to kopier av spillet som skulle gis bort, den ene havner i postkassa mi, den andre i Tia Helene sin Angående romkostyme og t-skjorte så vil det være nedlastbart på PS Store den første uken. Man får det ikke for å spille. Så hvem som helst (som ikke har spillet) kan laste den ned fra Storen, eventuelt bare lagre det på harddiscen og vente til de skaffer seg spillet..? Er det sånn forsvinner jo litt av poenget synes nå jeg.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så hvem som helst (som ikke har spillet) kan laste den ned fra Storen, eventuelt bare lagre det på harddiscen og vente til de skaffer seg spillet..? Er det sånn forsvinner jo litt av poenget synes nå jeg.. Hvilket poeng? At man skal være ego? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så hvem som helst (som ikke har spillet) kan laste den ned fra Storen, eventuelt bare lagre det på harddiscen og vente til de skaffer seg spillet..? Er det sånn forsvinner jo litt av poenget synes nå jeg.. Hvilket poeng? At man skal være ego? At det skal være en premie til de som skaffer seg spillet fort. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Vil det ikke uansett bare være for en som har den å legge den som premie på banen han lager, og vips så får alle den? Endret 15. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå