archongamer Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som har hørt noe mer om hvordan det blir med brett man har laget og om disse blir borte eller ei? Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som har hørt noe mer om hvordan det blir med brett man har laget og om disse blir borte eller ei? Tror du kan vote HER om du vil at banene skal slettes eller ligge igjen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De har jo sakt at alt vil bli slettet, men jeg håper de gir mulighet for det motsatte. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Noen som har hørt noe mer om hvordan det blir med brett man har laget og om disse blir borte eller ei? Tror du kan vote HER om du vil at banene skal slettes eller ligge igjen. Nå er det såpass stor ledelse for å beholde, og de sier jo selv at de går for det valget som får flest stemmer. Da blir altså alle brett som er lastet opp og distribuert beholdt til fullversionen Endret 9. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.wired.com/gaming/gamingreviews/...amp;slideView=2 Top 10 LBP levels Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vet ikke om det har blitt nevnt, men man kan ihvertfall forhåndsbestille LBP for 9kr på GameStop om man da leverer inn 2 Playstation 3 spill. Gjorde det selv, og ble kvitt 2 spill jeg ikke kommer til å spille mer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dummeste listen jeg har lest. GOW Demon skull og World of Colour da? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dummeste listen jeg har lest. GOW Demon skull og World of Colour da? Syns også GOW Demon skull og World of Colour var knall baner og fortjener å komme på ei liste. Har hjertet dem begge Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Årsaken er vel rett og slett at disse brettene ikke var laget enda når artikkelen ble laget. Husker jeg leste den da den først ble publisert den 30. september og det er jo en god stund siden med tanke på betaens levetid. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Faen jeg finner ikke igjen en bane jeg spilte som jeg skulle hjerte, men glemte. Temaet var grønt, helt i starten må du over en hengebro, altså det første du gjør. Det neste jeg husker er mange gigantiske hjul som spant veldig fort som du måtte henge fast i og kaste deg høgre og høgre oppe. Når du var komt til toppen, skulle du hoppe bortover fra plattå til plattå, noen var firkantet som spant sakte rundt. Mot slutten var det en rakett du skulle inn i. Vist du ikke klarte raketten, datt du ned, og der nede stod en bil som gikk uhoooooorvelig treigt. noen som husker navnet ? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hehe har laget meg hoverboards som fra back to the future II. Måtte bare se om det var mulig og jaggu funket det med litt tweaking. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva er PSN din Avean? Så jeg kan se på brettet ditt når du er ferdig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva er PSN din Avean? Så jeg kan se på brettet ditt når du er ferdig. Det er Avean, bruker det nicket overalt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hehe har laget meg hoverboards som fra back to the future II. Måtte bare se om det var mulig og jaggu funket det med litt tweaking. Eg var fryktelig dårlig på det Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe Beta-key ? har ikke fått testa det enda Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe Beta-key ? har ikke fått testa det enda Betan går ut i natt så er nok for sent. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe Beta-key ? har ikke fått testa det enda Betan går ut i natt så er nok for sent. Sikker på du ikkje mener i morgen natt? Min går ikkje ut før da. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Greier ikke å forestille meg å ikke ha muligheten til å spille LBP, ikke ferdig med noen maps enda :/ Endret 11. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Greier ikke å forestille meg å ikke ha muligheten til å spille LBP, ikke ferdig med noen maps enda :/ Blir 9 harde dager ja får kjøpe meg et spill på storen eller noe sånn. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som vet når i dag betaen forsvinner? Må få lastet opp brettet mitt før den tid, så det ligger der til fullversionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå